هفته اول از دور سوم لیگ برتر بسکتبال؛ خوزستانی ها پیروز شدند + نتایج و جدول رده بندی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هفته اول از دور سوم لیگ برتر با انجام ۴ دیدار به پایان رسید که طی آن تیمهای پتروشیمی بندر امام ، شهرداری تبریز، پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران بر حریفان خود غلبه کردند.
در حساس ترین بازی هفته و در سالن ۱۷شهریور شهر آبادان، تیم پالایش نفت این شهر موفق شد با نتیجه ۸۷ بر۷۷  مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران به برتری برسد.

همچنین در خانه بسکتبال مشهد تیمهای دو مهران لیگ برتر یعنی مهران حاتمی و ثامن مشهد از یک سود و همچنین مهران شاهین طبع و پتروشیمی بندر امام از سوی دیگر به دیدار هم رفتند که صدر نشین جدول پتروشیمی بندر امام موفق شد با حساب ۹۲به۶۶  به پیروزی برسد تا صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

در بازی اول تالار بسکتبال آزادی تهران هم تیمهای نیروی زمینی تهران و شهرداری تبریز مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار که علی توفیق دبیر فدراسیون ، “سررشته” سرپرست تیم ملی و همچنین امیر سرتیپ پوردستان فرمانده کل نیروی زمینی ارتش و مرتضی حسن پور، مدیر باشگاه نیروی زمینی هم حضور داشتند، تیم شهرداری تبریز موفق شد در یک بازی نزدیک و نفس گیر مقابل حریف تهرانی خود نیروی زمینی به برتری ۶۵بر۶۳ دست یابد و سرانجام طلسم ناکامی های خود را بشکند.

آخرین دیدار این هفته هم با حضور پر شور تماشاگران هردوتیم شیمیدر تهران و شهرداری گرگان در تالار بسکتبال آزادی تهران انجام شد که در نهایت شیمیدر تهران  و شاگردان رحمتی پور موفق شدند به برتری ۶۷بر۵۶ برسند. قبل از این دیدار یک دقیقه سکوت برای احترام به بازیکن کانادایی شیمیدر یعنی جیسون هانی بال به خاطر از دست دادن پدرش توسط بازیکنان و کادر فنی هردوتیم و تماشاگران حاضر اعمال شد.

نتایج کلی بازیهای این هفته به شرح زیر است :

ثامن مشهد ۶۶   پتروشیمی  بندر امام ۹۲
پالایش نفت آبادان ۸۷   دانشگاه آزاد اسلامی تهران ۷۷
نیروی زمینی تهران ۶۳  شهرداری تبریز ۶۵
شیمیدر تهران  ۶۷   شهرداری گرگان  ۵۶
در این هفته تیم شهرداری اراک استراحت داشت.

جدول رده بندی تا پایان هفته اول از دور سوم :

۱-پتروشیمی بندر امام ۳۰ امتیاز
۲-شیمیدر تهران ۲۹ امتیاز ۷۵+
۳–پالایش نفت آبادان ۲۹ امتیاز ۳۱+
۴-دانشگاه آزاد اسلامی تهران  ۲۷ امتیاز  ۱۱۷+
۵-شهرداری اراک  ۱۶ بازی  ۲۷ امتیاز  ۹۴+
۶-شهرداری گرگان  ۲۵ امتیاز
۷-ثامن مشهد  ۲۲ امتیاز
۸-نیروی زمینی تهران  ۲۰ امتیاز
۹-شهرداری تبریز  ۱۹امتیاز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.