خدمت وب سرویس کدپستی به بانک های خوزستان ارائه شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل پست استان خوزستان گفت: اداره کل پست استان خوزستان وب سرویس کدپستی را به بانک های طرف قرارداد ارائه داد.

مهران حموله گفت: در راستای گسترش همکاری های دوجانبه و ارائه خدمات نیابتی بانکی از طریق اداره کل پست خوزستان ‘وب سرویس کدپستی’ در بانک های طرف قرارداد این اداره کل به مشتریان ارائه می شود.
وی افزود: وب سرویس کدپستی با بهره مندی از قابلیت های بانک کدپستی ده رقمی پست اعم از به هنگام سازی مستمر این بانک و اتصال آن با بانک کدملی کشور، آن را به یک خدمت ویژه برای استفاده و بهره برداری بانک ها تبدیل کرده است.
حموله با تشریح نحوه ایجاد وب سرویس کدپستی با همکاری بخش خصوصی مزایای استفاده از سامانه وب سرویس کدپستی را بر شمرد و گفت: سهولت در دسترسی به اطلاعات و انجام تراکنش ها، حالت تعاملی ایجاد شده دو جانبه سرویس دهنده و سرویس گیرنده و بانک اطلاعات شناور کدپستی با توجه به تراکنش انجام شده در باجه های قبول پست از مزایای این سرویس پستی است.
مدیرکل پست خوزستان با اشاره به تمایل و استقبال بانک ها برای استفاده از این سرویس ویژه افزود: وب سرویس کدپستی در قالب انعقاد تفاهم نامه های همکاری و ایجاد تعهدات لازم در بهره برداری و استفاده از این بانک اطلاعاتی، در بانک های طرف قرارداد اداره کل پست خوزستان به مشتریان ارائه خواهد شد و موجب تسریع در انجام امور بانکی و استعلامات خواهد شد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.