مدیر کل ارشاد خوزستان: ۵۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب به مردم می‌دهیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۵۰۰ میلیون تومان بن در اختیار مردم قرار داده می‌شود، که ۱۰ درصد تخفیف از سوی ناشر و ۲۰ درصد از سوی این اداره کل اختصاص داده شده است.

همایون قنواتی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی دهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار کرد: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان از ۳۰ دی تا شش بهمن ۹۴ برپا و ساعات بازدید از این نمایشگاه صبح‌ از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی اهواز است.

وی با بیان اینکه امسال ۴۵ هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان ارائه می‌شود تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب امسال مهمانان کشوری بسیار و مدیر گروه یونسکو،‌ معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگی توسعه روستایی، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی از جمله مهمانان این دوره از نمایشگاه هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه در کنار این نمایشگاه، برنامه‌هایی از قبیل تقدیر و تجلیل و رونمایی از کتاب و دعوت از بزرگان حوزه ادبیات را با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی اجرا خواهیم کرد افزود: تاکنون ۴۰۰ ناشر که ناشران معتبری در سطح کشور هستند برای حضور در این نمایشگاه تایید شده‌اند.

قنواتی با بیان اینکه امسال نزدیک به ۸۰ میلیون تومان از ناشران استان کتاب خریداری می‌کنیم گفت: ۵۰۰ میلیون تومان بن خرید در اختیار مردم قرار داده می‌شود و ۱۰ درصد تخفیف از سوی ناشر و ۲۰ درصد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه امسال رتبه خوزستان در زمینه تولید کتاب از ۲۰ به ۱۰ رسیده که نشان از توجه به کتاب و کتابخوانی و ناشران دارد عنوان کرد: تشکیل شورای نظارت کتاب در استان تقاضای ما بوده که ۹۰ درصد از کارهای شورای نظارت آماده و اعضای آن تقریبا مشخص شده‌اند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.