آقای دوربینی مختار است و جلوی هر دوربینی می رود!

هورنیوز نوشت – اینجانب یکی از علاقه‌مندان به مدیر دوربینی هستم. کاری هم به این که یه شهر و رسانه ها در مورد مدرک تحصیلیش و چگونگی ورودش به این سازمان و مدیر شدنش چی میگن ندارم.

شاید بعضی رسانه ها سوال کنند، این همه جوانِ اکتیوِ، تحصیل کرده و متخصص در شهرداری وجود داره چرا این؟  عیبی نداره بابا بزار بگن نهایتش طبق معمول با رئیسش و ماشین قشنگه می رن دور دور و ۴ تا عکس هم میندازن و تو واتس آپ می فرستن و روز از نو روزی از نو!

البته فیگورها و عکس‌های آقا دوربینی رو همه معمولا تعقیب می‌کنن. آقای دوربینی علاقه شدیدی به دیده شدن و شهرت داره و گفته تا آخر عمر هم هرجا دوربین عکاسی و فیلمبرداری ببینه جلوش می‌ره. آقای دوربینی همه روزه اخبار رسانه‌ها رو مطالعه می‌کنه تا ببینه فردا کجا برنامه‌ای مهم هست که احتمالا سر و کله عکاس‌ها و فیلمبردارها پیدا می‌شه بره و چندتا عکس بگیره!

بعد اونطور که خودش می‌گه بر اثر این یک سال تجربه مدیریت یهوایی، به حدی دقیق بهترین کادرها رو انتخاب می‌کنه که تقریبا هیچ عکاس و فیلمبرداری امکان حذف اون رو از تصاویر نداره. برای همین خود من هر جا مراسمی‌ هست چشمم اتوماتیک وار  آقا دوربینی رو پیدا می‌کنه.

آقا رفتگان یا همون آقای دوربینی خودمون که تقریباً نقل مجالس هم شده، چندتا گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف داشته که خیلی جالبه. اون در یکی از مصاحبه‌هاش گفته: وقتی که مراسمی ‌پخش مستقیم می‌شود هیچ فردی نمی‌تواند من راسانسور کند. فقط امکان دارد کارگردان توصیه کند از جایی که من هستم کمتر تصویر برداری کنند. اما من می‌روم نزدیک مجری می‌ایستم تا مجبور به فیلمبرداری از من شوند. سعی می‌کنم در تمامی مراسمات استانی، کشوری، بین قاره ای و حتی المپیک پشت سر آدم‌های مطرح راه بروم! آن وقت دیگر اصلا سانسور نمی‌شوم.

اگر اسم این آقا دوربینی رو در اینترنت جست‌وجو کنید متوجه می‌شید که به اندازه ۳۰ سال گذشته ی تمامی همکارانش عکس داره و اینطور که پیش می ره احتمالاً رکورد جهانی هم بزنه و البته دنبال اینه که از محل فعلی کارش به یه جای با کلاس تر بره!!! بله میره برادر من به شما ارتباط نداره، مگه اون بقیه نرفتن اینم می ره؟!

درپایان به رئیسان محترم ناظر و رئیس منصوب کننده این مدیر عرض کنم آقای دوربینی مختار است جلوی هر دوربینی برود. اصلاَ هرکس غیر این بابا بره جلو دوربین سین جین می شه!

اتفاقاً حوزه کاری مدیر دوربینی پر از کارهای بی سر و ته شده و از بسکه عکس جورواجور گرفته و هجمه آورده به فضای رسانه و شبکه های مجازی کسی هم سوال جوابش نمی کنه! تازه همه می گن کارش خیلی درسته؟!

عزت زیاد

فری فراموش – هورنیوز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.