اعلام اولویت های مقتدایی برای سال جدید/ کدام دستگاه های دولتی در سال ۹۵ اولویت دارند؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: در تنظیم بودجه سال آینده، آموزش پرورش، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و مراکز آموزش عالی در اولویت قرار دارند.
عبدالحسن مقتدایی در شورای برنامه‌ریزی، با اشاره به نزدیکی شدن به تنظیم بودجه ۹۵ اظهار کرد: چند دستگاه اجرایی در بودجه ۹۵ اولویت دارند. سازمان بودجه استان باید برنامه‌های این دستگاه‌ها را بر اساس اولویت به ما اعلام کند.
وی افزود: طی دو سال اخیر به بخش گردشگری توجه زیادی شد در برنامه‌های بعدی نیز بخش‌های دیگری مانند آموزش پرورش باید موردتوجه قرار بگیرد. آموزش‌وپرورش با بضاعت کم در این مدت رتبه‌های خوبی در سطح کشور کسب کرده است.استاندار خوزستان بیان کرد: آموزش‌وپرورش قابلیت‌های خوبی برای رشد دارد که بیشتر در بخش دو زبانه شدن آموزش، پیش‌دبستانی و عشایری است.

مقتدایی عنوان کرد: در بخش ورزش و جوانان تجهیز سالن‌های ورزشی انجام می‌شود. با بررسی جامع کمبود‌های این بخش می‌توانیم با اختصاص اعتبارات ویژه مشکلات را مرتفع کنیم.

وی تصریح کرد: در بخش راه‌ها نیز کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای رویداد بسیار خوبی است که با آموزش‌های لازم و تأکیدات محقق شد.

استاندار خوزستان با اشاره به توجه به بخش آموزش عالی در اهواز و شهرستان‌ها عنوان کرد: در بخش علوم پزشکی بر تجهیز خدمات درمانی تمرکز می‌شود تا میزان رضایتمندی مردم بیشتر شود.

مقتدایی بیان کرد: با اولویت‌بندی رسیدگی به امورات و مشکلات بهتر به نتیجه می‌رسد. سال گذشته ۶۷ موضوع مهم را در کنار وظایف و برنامه‌های عادی انجام دادیم که تقریباً همه اکنون به مرحله تحقق رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های دو سال اخیر تمرکز بر گردشگری به این معنا نبود که از بخش‌های دیگر غافل شویم بلکه در کنار برنامه‌های توسعه‌ای به گردشگری توجه ویژه‌ای شد. توجه به این بخش نتایج خوبی برای مردم استان داشته که درشان و منزلت آن‌ها باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه احداث شهرک‌های کشاورزی تحول بزرگی را در کشور ایجاد می‌کند، اظهار کرد: در احداث شهرک‌های کشاورزی، خوزستان جزو استان‌های بر‌تر بود اما متأسفانه به دلیل عدم همکاری سازمان آب و برق‌کار عقب‌افتاده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.