آغاز موج دوم تغییرات مدیریتی در استان خوزستان/ استاندار خوزستان : هیچ‌گونه عهد اخوتی با شخص خاصی نبسته‌ایم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان از شروع موج دوم برگ‌ریزان و تغییرات در سطوح مدیریتی این استان تا پایان ماه جاری خبر داد.
عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد: تا پایان ماه جاری، احکام جدید یک مدیرکل و چند بخشدار ابلاغ خواهند شد، حداکثر تا ۶ ماه آینده سایر جابجایی‌ها نیز صورت خواهند گرفت و جایگزین‌های مأموران به خدمت از سایر وزارتخانه‌ها و مدیرانی که بازنشسته می‌شوند از میان کارشناسان استانداری که در دوره‌های توانمندسازی مدیریتی تحت تعلیم و تربیت هستند انتخاب خواهند شد.
وی تأکید کرد: قطعاً فرماندارانی که از نیروهای رسمی وزارت کشور نیستند بعد از انتخابات تعویض خواهند شد چرا که اعتقاد دارم در وهله نخست فرماندار باید از نیروهای تربیت شده وزارت کشور باشد و همچنین در میان کارکنان وزارت کشور باید ایجاد امید و انگیزه شود.

استاندار خوزستان افزود: هیچ‌گونه عهد اخوتی با شخص خاصی نبسته‌ایم و در حوزه اختیارات خود، چنانچه فردی که مسئولیتی دارد در انجام امور مربوط به وظایف خود تعلل کند، جدیت به خرج ندهد، یکه‌تازی کند و یا هماهنگ نباشد، عزل خواهد شد.

مقتدایی بیان کرد: خط‌ مشی من، شایسته‌سالاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها است که شایسته‌سالاری ترکیبی از تخصص، تجربه، اخلاق، برخورداری از روحیه تعامل و انعطاف‌پذیری است.

وی با تأکید بر اینکه برای نظرات مخالف احترام قائل هستم، تصریح کرد: انتقادات و اعتراضات نشان از پویایی و حرکت روبه‌جلوی سیستم دارد. از این انتقادات می‌توان در راستای بهینه‌سازی سیستم مدیریتی بهره برد از این رو برای نظرات مخالف احترام قائل هستم.

مقتدایی اظهار کرد: شاید عده‌ای گمان کنند می‌توان با هیاهو و جنجال به موقعیتی دست‌یافت و یا امکانات خاصی را به دست آورد اما نکته کلیدی این است که به‌عنوان مقام عالی اجرایی در این استان، مسئولیتی پذیرفته‌ام که این مسئولیت اختیاراتی را نیز به من داده است اما هیچ‌گونه امکان و مجال ریسکی به من نداده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.