خوزستان بارانی می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی از اواخر روز سه‌شنبه به استان و فعالیت آن تا پایان هفته جاری خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: در آغاز هفته، جوی نسبتا پایدار بر استان خوزستان حاکم است؛ با این وجود از اواخر روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد آغاز بارندگی‌ها خواهیم بود که این بارش‌ها تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی سراسر استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد ولی از آن‌جا که این سامانه از خلیج فارس و دریای سرخ رطوبت می‌گیرد، فعالیت آن به ویژه در مناطق جنوبی خوزستان بیشتر خواهد بود.

بهادری افزود: جزئیات فعالیت این سامانه بارشی با نزدیک شدن زمان ورود و پس از بررسی بیشتر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۳ و ۴ دی ماه در خوزستان گفت: در این مدت، بیشترین بارش‌ها در هندیجان با ۵۴ میلی‌متر، بهبهان با ۴۲ میلی‌متر، ایذه با ۳۴ میلی‌متر و آغاجاری با ۳۳ میلی‌متر و کمترین بارش نیز در شوش و بستان با ۴ میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۲۰ درجه و دهدز با ۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند. دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۱۸ تا ۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.