مبتلایان به آنفلوآنزا در خوزستان بهبود یافتند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس مرکز بهداشت خوزستان با توجه به بروز آنفلوآنزا در برخی استان های کشور گفت: چهار مورد مثبت مبتلا به این بیماری در خوزستان شناسایی شده که پس از درمان بهبود یافتند.

به گزارش ایرنا؛ این آمار در حالی ارایه می شود که پیش از این مسئولان درمانی و بهداشتی خوزستان از ارائه هرگونه آمار در این باره خودداری می کردند.

دکتر شکراله سلمان زاده اظهار کرد: از هفته گذشته تاکنون، ۳۰ مورد با مشکل تنفسی و علائم شبه آنفلوآنزا در بیمارستان های خوزستان از جمله رازی، امام خمینی (ره) و سینا در اهواز بستری شدند که از این تعداد چهار مورد از نوع B، H1N1 و H3N2 شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر افراد بستری ترخیص شده و برخی دیگر بستری و در حال بهبودی هستند، خاطرنشان کرد: هیچ مورد فوتی در اثر ابتلا به این بیماری در خوزستان گزارش نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه این بیماری در فصل سرما شیوع می یابد ادامه داد: افراد باید بهداشت فردی به ویژه شستن دست ها با آب و صابون را در جهت پیشگیری از این بیماری رعایت کنند و از روبوسی و دست دادن با افراد بیمار اجتناب شود.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.