توصیه پلیس به زائران: سوغاتی‌ها را جهت بازرسی به ماموران امنیتی تحویل دهید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان توصیه کرد زائرانی که هنوز در مسیر بازگشت هستند و همچنین زائرانی که به شهرهای خود بازگشته‌اند، جهت جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی، اشیا و سوغاتی خود را برای بررسی و کنترل به ماموران امنیتی تحویل دهند.
سرهنگ سیدرحمان موسوی ، اظهار کرد: تردد زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه، مطلوب و روان و با رضایت‌مندی کامل در حال انجام است و دستگاه‌های خدماتی، امدادی، امنیتی و پزشکی نیز همچنان در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود: با توجه به این‌که هنوز تعداد قابل توجهی از زائران حسینی به کشور باز نگشته‌اند، همچنان تعدادی از موکب‌ها تا زمان بازگشت آخرین نفر جهت خدمات‌رسانی در مرزهای خوزستان برقرار هستند.

موسوی عنوان کرد: تا شب گذشته حدود ۹۰ درصد از زائران بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای و به سلامت به کشور بازگشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده، بازگشت زائران پایان یابد.

وی با اشاره به اعمال کنترل‌های امنیتی در هنگام بازگشت زائران‌ گفت: وسایل همراه و مدارک شناسایی افراد در هنگام ورود به کشور در پایانه‌های مرزی به دقت کنترل می‌شود تا از ورود اشیا مشکوک جلوگیری شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: به همه زائران چه آنهایی که هنوز در مسیر هستند و چه زائرانی که بازگشته‌اند، توصیه می‌شود اگر در کشور اشیا و سوغاتی‌هایی خریداری کرده‌اند که به هر نحوی دارای سیستم الکترونیکی و باتری شارژی هستند و به ویژه عروسک‌های کوکی و برقی را حتما از منازل خارج کرده و به ماموران امنیتی در نزدیک محل نشان دهند. زائرانی نیز که هنوز در مرزها هستند، این اشیا را به ماموران حاضر در مرزها تحویل دهند تا با بررسی و کنترل از وقوع هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.