در مسیر مرزهای خوزستان مشکل ترافیکی وجود ندارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس پلیس راهور خوزستان از برقراری ترافیک روان بازگشت زائران در مرزها و مسیرهای استان خبر داد.

سرهنگ عادل مجدمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بازگشت زایران از مرزهای خوزستان در حال انجام است و تاکنون وضعیت تردد مطلوب بوده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی و بارندگی در مسیرهای خوزستان، ضروری است که رانندگان سرعت مطمئنه را حفظ کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات در مسیر بازگشت پیشگیری شود.

مجدمی ادامه داد: با وجود مه‌آلود بودن خوزستان، صبح امروز وضعیت تردد تقریبا آرام بود. اکنون نیز هوا ابری و در برخی مسیرها مه‌آلود است ولی تردد روان و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه امروز نیز در عراق مراسم عزاداری برگزار می‌شود، انتظار می‌رود ورود زائران از مرزهای چذابه و شلمچه از بعد از ظهر امروز تا شب افزایش یابد. همکاران ما در کلیه مسیرهای بازگشت زایران مستقر هستند و ترافیک مرزهای شلمچه و چذابه نیز به صورت شبانه‌روزی کنترل می‌شود.

وی افزود: بعد از ظهر روز گذشته ترافیک در محورهای خوزستان سنگین بود ولی اکنون ترافیک روان است و در خروجی‌های استان نیز مشکل خاصی در تردد وجود ندارد، با این حال، رانندگان توجه داشته باشند که وضعیت جوی خوزستان متغیر است و بارندگی ادامه دارد. همچنین صبح امروز بیشتر شهرهای استان مه‌آلود بود و کماکان در برخی محورها به علت مه‌گرفتگی محدودیت دید وجود دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.