اختصاص قطار و اتوبوس رایگان برای جابجایی زائرین اربعین حسینی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از اختصاص قطار رایگان در مسیر خرمشهر -شلمچه به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی خبر داد.

روابط عمومی شرکت راه آهن در اطلاعیه ای ضمن تسلیت به مناسب ایام سوگواری اربعین حسینی از اختصاص قطار رایگان در مسیر خرمشهر- شلمچه به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی خبر داد و اعلام کرد: این اقدام در جهت رفاه حال زائرین ابا عبدالله حسین (ع) در ایام اربعین صورت گرفته و تا روز گذشته بیش از ۷۰ هزار نفر از این طریق جابه جا شده اند.
رئیس سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: زائران اربعین حسینی که از سمت مرز چذابه وارد کشور می شوند را با اتوبوس رایگان به اهواز می رسانیم.

محمدرضا رستم منش اظهار کرد: در ایام اربعین، اتوبوس های بسیاری زائران را تا مرز چذابه می رساندند. این اتوبوس ها همچنین زائران را از مرز چذابه تا محل پارکینگ واقع در ۲۰ کیلومتری مرز ی رساندند.
وی افزود: در حال حاضر نیز اتوبوس های زائران حسینی که از سمت مرز چذابه وارد کشور می شوند را با اتوبوس رایگان به بستان و سپس نیز به اهواز می رسانیم.
رئیس سازمان اتوبوسرانی اهواز تصریح کرد: خدمات رسانی این سازمان تا آخرین روزی که زائران حسینی از کربلا برمی گردند، ادامه خواهد داشت.
رستم منش عنوان کرد: خوشبختانه امسال مسیرها نسبت به سال گذشته خیلی عالی بود ولی مرز چذابه تا بستان باید چهار بانده شود.
وی با تأکید بر لزوم ساماندهی خودروهای شخصی مستقر در پایانه چذابه بیان کرد: امسال دو برابر سال گذشته اتوبوس در مرزها مستقر کردیم. اتوبوسرانی تهران نیز همکاری هایی دارد و تمامی اتوبوس ها به صورت شبانه روز فعال هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.