پیش بینی وضع هوای خوزستان و عراق

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون هواشناسی خوزستان گفت: تا روز دوشنبه امواج پایداری بر استان حاکم است. شهرهای کربلا، نجف و بصره تا روز دوشنبه جوی پایدار را شاهد خواهند بود و از پایان هفته جاری مصادف با اربعین، ناپایداری جوی آغاز می شود.

علیرضا غلامپور معاون هواشناسی خوزستان در گفت و گو با خوزنیوز، اظهار داشت: با بررسی نقشه های هواشناسی تا روز دوشنبه امواج پایداری بر استان حاکم است. بر  همین اساس آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از سه شنبه شب هفته جاری انتظار ورود یک سامانه بارشی بر سطح استان خوزستان را داریم. همچنین از امروز روند کاهش دما در استان خوزستان آغاز خواهد شد و کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای استان را خواهیم داشت.

غلامپورافزود: همچنین شهرهای کربلا، نجف و بصره تا روز دوشنبه جوی پایدار و آسمانی صاف را شاهد خواهند بود و از پایان هفته جاری مصادف با اربعین، ناپایداری جوی به صورت وزش باد و افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۸  و ایذه با ۵ درجه  سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان بوده است.

معاون هواشناسی خوزستان گفت: حاکثر دمای امروز اهواز به ۲۷ درجه و صبح فردا حداقل به ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.