«بهنام صفوی» در کما!+ آخرین وضعیت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز)، خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در حوالی قیطریه، تهران زندگی می‌کنند.

بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز)، خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در حوالی قیطریه، تهران زندگی می‌کنند.

میلاد لطیفی مدیر برنامه‌های بهنام صفوی به خبرنگار ما گفت: سطح هوشیاری بهنام رو به بهبودی است یعنی کمی از کما بالاتر است اما هنوز از کما خارج نشده است و هنوز جواب قطعی را نگرفتیم

وی خاطرنشان کرد: داروهای شیمی درمانی اصولا یک سری تداخل ها را در بدن به وجود می آورد یک سری دارو ها با هم نمی سازند و یک سری تاثیر بد روی بدن می گذارند.

بهنام صفوی ، موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به شمار می اید برگزاری کنسرت های داخلی وخارجی از فعالیتهای اوست.صدای بهنام صفوی شباهت زیادی با صدای رضا صادقی دارد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.