فضای باز سیاسی که لازمه انتخاب اصلح است را در استان فراهم می کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: باید فضایی در استان ایجاد شود که افراد در معرض نقد منصفانه قرار گیرند و فضا برای پاسخگویی کافی داشته باشند، بدون آنکه تهمت یا تخریبی صورت پذیرد.
استاندار خوزستان گفت: در مجموعه سیاسی، اجتماعی و تامینی استان تمام جدیت بر این است که آرای مردم در انتخابات پیش رو که هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴برگزار خواهد شد صیانت شود.
عبدالحسن مقتدایی روز دوشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از بخشی از عملیات چهار خطه شدن محور سوسنگرد – بستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوزستان به لحاظ توسعه، توجهی که نظام و دولت به این استان دارد و نیز حجم سرمایه گذاری ها، استان حساسی بوده و این قابلیت ها در معرفی نمایندگانی که بتوانند این ظرفیت ها را تقویت و به ثمر برسانند جزو نکات اساسی است.
وی افزود: برای این که مردم به انتخابات اصلح، ارجح و جامعی برسند موظف هستیم فضا را باز کنیم. یک سری دستورالعمل های دولتی مربوط به وزارت کشور و نیز قوانین انتخاباتی وجود دارد و با توجه به شناختی هم که از استان داریم رسالتی نیز بر عهده ماست.
استاندار خوزستان تصریح کرد: تلاش خواهد شد فضا برای انتخابات آتی گرم و صمیمی باشد و مهمترین موضوع این است که نامزد و کسی که قرار است رای دهد احساس کند که از رای و نظرش صیانت می شود.باید فضایی در استان ایجاد شود که افراد در معرض نقد منصفانه قرار گیرند و فضا برای پاسخگویی کافی داشته باشند، بدون آنکه تهمت یا تخریبی صورت پذیرد.
مقتدایی گفت: در کنار برنامه ها، قانون، دستورالعمل و آئین نامه ها تلاش می کنیم ساز و کار برای ایجاد فضایی کاملا’ باز، تعاملی و فضای گفت و گو و ایجاد زمینه ای که مردم راحت تر به اصلح برسند فراهم شود.
هفتم اسفند ماه امسال دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.