فولاد خوزستان قعرنشین ماند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال فولاد خوزستان با قبول شکست ۲ بر ۱ از تیم تراکتور سازی تبریز در قالب رقابت های لیگ برتر، در قعر جدول باقی ماند.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم لیگ برتر، عصر امروز (جمعه) با حضور سه هزار تماشاگر اهوازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که پیش از این دیدار، فولاد خوزستان با سه امتیاز در رتبه شانزدهم و تراکتورسازی با هفت امتیاز در رتبه یازدهم قرار داشت.
اسکوچیچ در این دیدار، علیرضا سلیمی ، محمدرضا خانزاده ، مساریچ ، امید خالدی ، مهرداد جماعتی ، مهدی بدرلو، چاگو، اسماعیل شریفات، امیرحسین فشنگچی(دغاغله۵۷)، ساسان انصاری و حسین ابراهیمی را به میدان فرستاد.
در طرف مقابل نیز تونی اولیویرا از محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، الکساندر کارلوس، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، فرزاد بهزاد کریمی، دو سانتوس و حمزه یونس استفاده کرد.
فولادی ها ۱۵ دقیقه ابتدایی را هجومی آغاز کردند، ولی درخشش اخباری در درون دروازه چندین بار از فروپاشی دروازه تراکتور جلوگیری کرد.
در ادامه مسابقه، تراکتوری ها بازی را کمی متعادل تر کردند و بازی در ادامه بیشتر در میانه میدان در جریان بود.
فولاد خوزستان در نیمه نخست، نتوانست پاداش بازی بهترش را بگیرد و در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.
نیمه دوم این مسابقه، بسیار متفاوت تر از نیمه نخست بود و در دقیقه ۶۲، قهرمانی فرید بهزادی کریمی را به دلیل گفتن ناسزا از زمین اخراج کرد تا تراکتور، ادامه دیدار را ۱۰ نفره دنبال کند.
سه دقیقه پس از ۱۰ نفره شدن تراکتوری ها یعنی در دقیقه ۶۵، امید خالدی نخستین گل این دیدار را برای فولاد به ثمر رساند.
اما این پایان کار نبود و دو دقیقه پس از گل برتری فولاد، محسن قهرمانی این بار اسماعیل شریفات را به خاطر درگیری یا سینا عشوری از زمین اخراج کرد تا فولاد هم بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.
تراکتورسازی نیز مانند تیم حریف بلافاصله پس از ۱۰ نفره شدن فولاد، گل تساوی را در دقیقه ۷۱ توسط دوسانتوس به ثمر رساند.
این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه ۱ بر ۱ ادامه داشت که در دقیقه ۹۰، قهرمانی یک ضربه پنالتی به سود تراکتور اعلام کرد تا محمد ایران پوریان گل برتری تراکتور را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر ۱ تراکتور پایان یافت.
با این نتیجه، تراکتورسازی تبریز ۱۰ امتیازی شد و موقتا در رتبه هشتم جدول قرار گرفت و فولاد خوزستان نیز با تجربه پنجمین شکست خود همچنان در قعر جدول رده بندی باقی ماند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.