مردم خوزستان روزانه ۷۵ ریال صدقه می‌دهند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: مردم استان روزانه ۷۵ ریال صدقه می‌دهند.
محمدرضا علیپور با بیان اینکه هر خوزستانی  روزانه ۷۵ ریال صدقه می دهند اظهار داشت: این مبلغ با توجه به  ۴ میلیون  و پانصد هزار نفر جمعیت خوزستان محاسبه شده است.

وی طرح های این کمیته را ، اکرام ایتام ، محسنین ، شفاء ، زکات و صدقات عنوان کرد و افزود: مردم استان نیز می توانند جهت کمک به نیازمند نیز  در این  طرح های شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان در خصوص تعداد صندوق های صدقات در استان افزود: در حال حاضر ۲۸۳ هزار صندوق صدقه کوچک، ۹ هزار و ۵۰۰ عدد صندوق بزرگ و ۷ هزار و ۵۰۰ عدد صندوق متوسط در سطح استان نصب شده است.

وی در ادامه گفت:  در  شش ماهه نخست امسال ۶۰ میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۱۷۴ ریال صدقه در این استان جمع‌آوری شده است، اظهارداشت : این مبلغ نسبت به سال گذشته  بیش از۲۰ درصد رشد داشته است.

علیپور در خصوص توزیع این مبلغ در بین خانواده های نیازمند گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در بخش صدقات به صورت سهم بندی شده در اختیار خانواده‌ های نیازمند و محروم خوزستان قرار خواهند گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.