از رصد تبلیغات زودهنگام و تخلفات انتخاباتی تا تشکیل اتاق فکر و آزمون کتبی قانون انتخابات از فرمانداران

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رفته رفته با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در زمستان امسال، تنور انتخابات در استان خوزستان هم گرم و گرمتر می شود.

از جلسات شبانه و قومی و سیاسی کاندیدا گرفته تا دید و بازدیدهای انتخاباتی و حضور در مراسمات شادی و عزا و گاهی انتشار مقاله و یادداشت در نشریات وشبکه های اجتماعی.

به گزارش عصر جنوب، از این رو؛ استانداری خوزستان هم با تشکیل “ستاد انتخابات استان” برای برگزاری هرچه پرشورتر و برخورد با تخلفات احتمالی خود را آماده کرده است.

اخیراً هم “ستاد انتخابات خوزستان” خبر از برگزاری آزمون کتبی قانون انتخابات از فرمانداران و بخشداران داده است.

در ادامه به خبرهای رسیده از ستاد انتخابات خوزستان اشاره می کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان: تبلیغات زودهنگام و تخلفات انتخاباتی رصد می شود

تبلیغات زودهنگام و تخلفات احتمالی داوطلبان شرکت در انتخابات آتی رصد می شود و با متخلفان نیز طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان فرج اله خبیر رییس ستاد انتخابات استان در پنجمین جلسه این ستاد که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد با ایراد این مطلب گفت:در روزهای هفت و هشت آذر ماه دوره ی آموزش قوانین اجرایی انتخابات با میزبانی خوزستان و با حضور معاون سیاسی وزیرکشور،اعضای ستاد انتخابات کشور و فرمانداران وبخشداران استان های خوزستان و کهگیلویه در اهواز برگزار خواهد شد.

 

برگزاری آزمون کتبی قانون انتخابات از فرمانداران و بخشداران

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان خبر از برگزاری آزمون کتبی قانون انتخابات از فرمانداران  وبخشداران استان داد.

هومن خورشید با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد گفت:بمنظور افزایش میزان آشنایی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور از قانون انتخابات و چگونگی اجرای آن، آزمون کتبی برگزار می شود که این آزمون نیز در استان خوزستان برگزار خواهد شد. وی افزود:در جلسه ستاد انتخابات استان مسولان کمیته ها به ارایه گزارش پرداختند.

 

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات:اتاق فکر انتخابات در استانداری خوزستان تشکیل می شود

اتاق فکر انتخابات استان خوزستان ویژه انتخابات آتی  مجلس شورای اسلامی در استانداری خوزستان تشکیل خواهد شد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با ابراز این مطلب گفت: با تشکیل این اتاق فکر نقاط ضعف و قوت برگزاری انتخابات بررسی می شود و جهت رفع مشکلات پیشنهادات کاربردی به ستاد انتخابات داده می شود.

هومن خورشید گفت: اتاق فکر استان به تبعیت از وزارت کشور وسایر استان ها تشکیل می شود و بطور قطع پذیرای حضور صاحب نظران ، معتمدین و با تجربه‌های انتخابات به این اتاق فکر خواهیم بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.