اسکوچیچ یک مهاجم خوب خارجی به فولاد می‌آورد/ فولاد متحول می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تیم ما از هفته ششم به بعد فولاد دیگری خواهد شد.

علیرضا کاهکش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فولاد در تعطیلات لیگ اردویی ندارد. در اهواز تمرین می‌کنیم و به نظرم اگر بازیکنان‌مان به شرایط آب و هوای این جا عادت کنند، بهتر است. تیم روز گذشته (دوشنبه) تمرین کرد و امروز استراحت می‌کند و تمرینات مجددا از فردا از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: اسکوچیچ برنامه تمرینی و درخواست بازی تدارکاتی را به ما داده و ما در حال تلاش هستیم که یک حریف تدارکاتی خوب انتخاب کنیم. احتمالا هفته آینده این بازی تدارکاتی برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: منتظر هستیم طی این هفته یا هفته آینده آقای اسکوچیچ یک مهاجم خارجی به ما معرفی کند. در حال حاضر فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپاست و شرایط بازیکنان کمی برای آمدن به ویژه به اهواز سخت است، چرا که با هر بازیکنی که صحبت می‌کنیم از ما فرصتی برای فکر کردن می‌خواهد و بعد که تحقیق می‌کند با توجه به شرایط آب و هوایی این جا، از آمدن منصرف می‌شود.

وی افزود: آقای اسکوچیچ هم روی انتخاب خیلی حساس است و فولاد هم همیشه بازیکنان خارجی خوبی مانند پریرا، پادوانی و نانگ را آورده است. به هر حال اسکوچیچ حساسیت خاصی روی هزینه کردن برای جذب بازیکن دارد و اکنون هم در حال تلاش است تا بازیکنی را به جمع نفرات‌مان اضافه کند. با شناختی که طی این مدت از اسکوچیچ و انتخاب‌هایش پیدا کرده‌ام، مطمئن هستم که او یک مهاجم خارجی خوب را به ما معرفی می‌کند.

کاهکش در پاسخ به این سوال که چقدر امید می‌رود روند فولاد از هفته ششم به بعد لیگ تغییر کند؟ گفت: این روند سال‌های پیش هم برای فولاد اتفاق افتاده که تا هفته‌های هشتم نهم، نتیجه نگرفته ولی یکباره از جایگاه‌اش جابه‌جا شده است. به نظرم در این پنج هفته قضاوت درباره مسایل فنی تیم زود است و همان طور که می‌بینید بیشتر مدعیان سال قبل در رده‌های پایین جدول هستند. امسال می‌توان تمام تیم‌ها را خوب فرض کرد، چرا که تیم‌ها به خاطر ورود نسل جوان به لیگ، خوب بسته شده‌اند.

وی بیان کرد: باز هم تاکید می‌کنم به انتخاب‌های آقای اسکوچیچ و همچنین بازیکنان‌مان اعتقاد دارم و مطمئن باشید تیمی که الان شاهد آن هستید از هفته ششم، فولاد دیگری خواهد شد. اسکوچیچ نیز به تغییر روند تیم امیدوار است. او روحیه جنگندگی دارد و به بازیکنانش خیلی اعتقاد دارد و صد درصد پای بازیکنانش ایستاده است. شرایط فولاد با همین نفرات تغییر می‌کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.