استانداری: تردد خودروهای اروندی در سراسر خوزستان آزاد است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مشاور استاندارومدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای اروندی در استان خوزستان گفت: مردم عزیز استان نگران نباشند وتردد خودروها ی اروندی در سراسر استان کماکان آزاد است و مشگل خاصی هم وجود ندارد.

جمال درویش افزود: از روزی که این تصمیم گرفته شد خیلی ها باور نمی کردند این مسله اجرایی شود. بعد از اجراشدن نیز تعداد زیادی از مردم استان خوزستان از این مزیت بهره مند شدند و تاثیر خوبی هم در روحیه و نشاط آنان داشت.

وی خاطرنشان کرد:هراز گاهی شاهد آن هستیم عده ای با غرایض شخصی یک موجی راه می اندازند وهمانگونه که خود مردم شاهد بوده اند این موج ها می خوابد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه قبل از هر تصمیمی زوایای مسایل به خوبی بررسی شده و از نظرات کارشناسان مربوطه نیز استفاده می شودتصریح کرد:موضوع بلامانع بودن تردد خودروهای اروندی  در سراسر استان پس از برگزاری جلسات و بررسی  های زیادی گرفته شده است.

وی اظهار کرد: همانطور که استاندار محترم خوزستان بارها گفته اند همواره تلاش شده است در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاه مردم استان اقدام شود و از تمام ظرفیت ها و فرصت ها نیز استفادی میشود و ما از تصمیماتی که در جهت توسعه و رفاه حال مردم استان گرفته می شود ابایی نداریم.

درویش تصریح کرد: رفاه حال شهروندان و تقویت معیشت آنان از مهم ترین اهداف دولت است و نظام جمهوری اسلامی نیزهدفی جز سعادت و رضایت مردم ندارد.

مشاور استاندار خوزستان ادامه داد: برخلاف تبلیغات رایج بسیاری از استفاده کنندگان خودروهای اروندی در شهرستان های آبادان و خرمشهر می کنند وتردد آزاد خودروها باعث شده ساکنان این شهرها با خیال آسوده تری در استان تردد کرده و باعث افزایش ارتباط این دو شهر با سایر نقاط استان هم شده است.

وی گفت: بسیاری از کسانی که از این خودروها استفاده می کنند از اقشار مختلف مردم،نخبگان، کارمندان دولت،اساتید دانشگاه،قضات و…می باشند و خطاب کردن مردم مظلوم خوزستان که در جنگ تحمیلی متحمل آسیب های زیادی شده و آواره گی های زیادی نیز کشیده اند وبا شرایط سخت آب و هوایی و مشکلات محیط زیستی نیز مواجه اند با الفاظ ناشایست در شان رسانه ها و برخی مسولان  نمی باشد.

مدیرکل روابط عمو می استانداری در پایان گفت: اینگونه رفتارها جز اینکه اعتبار این رسانه ها رانزد مردم از بین خواهد برد هیچ سودی نخواهد داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.