روز بد نفتی های خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران که از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شده بود در نهایت با نتیجه دو بر دو مساوی خاتمه یافت.

این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت کرد و آقایان حسین مرادی و عبدالله عبداللهی وی را در امر داوری این دیدار یاری کردند.

زاهدی‌فر در این دیدار، عباس مرداسی از نفت آبادان را با کارت زرد خود جریمه کرد، همچنین بهمن طهماسبی مربی تیم نساجی نیز به دلیل اعتراض بیش از حد از روی نیمکت این تیم اخراج شد.

گل‌های این دیدار را ابتدا مرتضی غلامعلی‌تبار از نفت آبادان در دقیقه ۶ روی ارسال ضربه کرنر به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی‌ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم این دیدار نساجی طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ موفق شد توسط حمید کاظمی بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۵۵ این دیدار نیز در درون محوطه جریمه توپ به دستان عباس مرداسی بازیکن نفت آبادان برخورد کرد که داور این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد و حمید کاظمی نیز با ایستادن پشت توپ دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

حملات نساجی پس از این گل فروکش کرد و نفتی‌ها در اندیشه به تساوی کشاندن این دیدار و جبران نتیجه حملات متعددی را روی دروازه حریف طرح‌ریزی کردند تا اینکه بازیکنان نساجی در دقیقه  ۷۵ مرتکب خطای پنالتی شدند و این بار حسین بغلانی از نفت آبادان بود که بازی را به تساوی کشاند.

حملات بی‌امان نفتی‌ها تا پایان این دیدار ادامه داشت و چند موقعیت مسلم گلزنی توسط بازیکنان این تیم به هدر رفت تا این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان برسد.

در گرما و رطوبت بالای آبادان حدود ۳ هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار بودند که در نیمه دوم اعتراض‌هایی به نحوه قضاوت داور مسابقه و وقت‌کشی بازیکنان حریف داشتند.

عباس مرداسی که پس از انجام خطا در درون محوطه خودی و اعلام پنالتی توسط دارو مسابقه بانی به ثمر رساندن گل دوم برای نساجی شد، هنگام تعویض با عصبانیت از زمین بازی خارج شد و بطری آب را محکم به زمین کوبید.

بهمین طهماسبی مربی تیم نساجی بر اثر اعتراضات توسط داور این دیدار اخراج و  بیش از حد از روی نیمکت تیم خود به درون رختکن هدایت شد.

در دقایق ۳۰ و ۷۵ داور این دیدار به دلیل بالا بودن رطوبت و گرمای هوا، این دیدار را متوقف کرد تا بازیکنان آب بنوشند و استراحت سه دقیقه‌ای کنند.

به گزارش فارس، دیگر تیم خوزستانی این رقابت‌ها نفت مسجدسلیمان بود که امروز در مازندران میهمان تیم خونه به خونه بابل بود و در نهایت با دو گل از میزبان خود شکست خورد.

در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت آبادان با کسب این تساوی پنج امتیازی شد و به رده  پنجم جدول سقوط کرد و نفت مسجدسلیمان نیز با این شکست دو امتیازی ماند تا رده هفدهم جدول تنزل پیدا کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.