هیات فوتبال خوزستان در حال برآورد خسارت بازی فولاد – پرسپولیس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس هیات فوتبال خوزستان درباره اتفاقات شب گذشته پس از بازی فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر، گفت: باشگاه​ها باید برنامه‌های آموزشی‌شان را برای فرهنگ‌سازی میان هواداران افزایش دهند و تمام تشکیلات‌شان را حرفه​ای کنند.

عبدالکاظم طالقانی در گفت​وگو با ایسنا، در خصوص اتفاقات بازی شب گذشته فولاد و پرسپولیس و شکسته شدن درب سالن کنفرانس، اظهارکرد: باید یگان ویژه تمهیداتی را می​اندیشید تا این تعداد از هواداران پس از پایان بازی وارد سالن کنفرانس نمی‌شدند و این کار را انجام نمی‌دادند.

وی خاطرنشان‌کرد: هواداران یک تیم پس از باخت تیم​شان ناراحت هستند و برخی هم که نمی​توانند خودشان را کنترل کنند، ممکن است حرکاتی را انجام دهند که شایسته خودشان و استان نیست. در این بین تماشاگرنماها نیز هستند و باید بگویم فرهنگ​ها هم متفاوت است.

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره لزوم فرهنگ‌سازی در میان تماشاگران، گفت: ساماندهی هواداران باید توسط خود باشگاه​ها انجام شود. باید برنامه​هایی برای هواداران خود داشته باشند و با فرهنگ‌سازی، هدف از حضور در ورزشگاه​ها را برای آن‌ها مشخص کنند.

وی ادامه‌داد: باشگاه​ها باید برنامه‌های آموزشی‌شان را برای هواداران افزایش دهند و تمام تشکیلات‌شان حرفه‌ای شود. در اروپا هم قطعا در گذشته به همین صورت بود، ولی با برنامه​هایی که برای هواداران خود در نظر گرفتند، امروز شاهد چنین هوادارانی در اروپا هستیم.

وی درباره عدم حضور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی، عنوان‌کرد: تعدادی از هواداران، درب شیشه​ای سالن کنفرانس را شکستند و او زمانی که می​خواست وارد سالن شود از دیدن این صحنه ترسید و در نشست حاضر نشد.

طالقانی درباره خسارت ایجاد شده نیز گفت: تماشاگران پس از هر بازی خسارت​هایی از جمله شکستن شیرهای آب، به جا می​گذارند. شب گذشته نیز درب شیشه​ای سالن کنفرانس شکسته شد و ما هم در حال برآورد هزینه خسارت ایجاد شده  هستیم و آن را به باشگاه فولاد اعلام می​کنیم تا هزینه را پرداخت کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.