عملکرد فرمانداران در لنز دوربین سیمای مرکز خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پوشش و انعکاس عملکرد فرمانداران استان همزمان با هفته دولت از شبکه استانی خبر داد.

مسلم رحیمی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: برای نخستین بار از سوی صدا و سیمای مرکز خوزستان و همزمان با هفته دولت، عملکرد تمام فرمانداران شهرهای مختلف استان در صدا و سیما در قالب برنامه «دولت، همدلی و شکوفایی» و در تمام شهرها، تولید و پخش می‌شود.

وی افزود: همچنین عملکرد دولت در استان با حضور استاندار و معاونان وی در شبکه استانی خوزستان تشریح می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اضافه کرد: در روزهای پایانی هفته دولت نیز برنامه‌های میزگردی (گفت‌وگو محور) با حضور استاندار خوزستان، جمع بندی می‌شود و عملکرد دولت به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

رحیمی اضافه کرد: انعکاس مطلوب عملکرد دولت در شهرستان‌ها، تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، ارتباط زنده تلفنی با فرمانداران، معاونان استاندار، تهیه گزارش و پوشش مطلوب خبرهای افتتاح طرح‌های دولت در استان و پخش از بخش‌های مختلف خبری از جمله اقدامات صدا و سیمای مرکز خوزستان در هفته دولت است.

رحیمی در پایان بیان کرد: همچنین در رابطه با تکریم کارمندان در روز کارمند مراسم‌های ویژه‌ای که به همین منظور در این ایام هفته دولت برگزار می‌شود نیز از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.