مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان معارفه شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل جدید تامین اجتماعی خوزستان امروز(۳۱ مرداد ماه) معارفه شد. در مراسمی علی ترکاشوند، مدیرکل بازنشسته این اداره‌کل، تودیع و محمود یارعلی​زاده، به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی خوزستان معارفه شد.

علی ترکاشوند در این مراسم اظهار کرد: کار در تأمین اجتماعی یک عبادت است و شرکای تأمین اجتماعی، قشر کارفرمایان و کارگران، افرادی شریف هستند که صداقت دارند و در تعالی کشور نقش خوبی می​توانند ایفاء کنند.

وی ادامه داد: در این سال‌ها تلاش شد با نیروی کار کمتر، کار بیشتری انجام دهیم و این‌گونه دایره و شعاع خدمات، توسعه یافت و رضایت عمومی در جامعه نیز نشأت گرفته از همدلی و یکرنگی در تأمین اجتماعی استان است.

ترکاشوند گفت: بدنه سازمان تأمین اجتماعی هیچ‌گاه کار سیاسی نکرده است. خدمت به جامعه شریف کارگری و کارفرمایی از وظایف ما است، ما سیاسی نیستیم و برای دفاع از این عقیده نیز تاوان داده​ایم.

به گزارش ایسنا؛ دکتر داریوش پناهی​زاده، مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: خوزستان بیمه تأمین اجتماعی از استان​هایی است که فعالیت این سازمان در آن سابقه طولانی دارد و به شروع کار سازمان تأمین اجتماعی در کشور بازمی​گردد و اکنون ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان خوزستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم طی سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه پرداخت شد که استان با داشتن ۶ بیمارستان و ۲۴ مرکز درمانی مختلف و مؤسسات دانشگاهی و خصوصی طرف قرارداد، امسال پرداخت هزینه درمان به ۹۱۳ میلیارد تومان افزایش یافت. که نسبت به سال قبل در این حوزه حدود ۳۳ درصد افزایش داشته​ایم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان افزود: خوزستان در حوزه بیمارستان‌های فعال پس از استان تهران، در رده دوم قرار دارد. تأمین اجتماعی خوزستان دارای ۶ بیمارستان فعال در سطح استان است و از میان ۸ بیمارستان ملکی در حال ساخت، ۳ بیمارستان به خوزستان اختصاص دارد. هم​اکنون بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان، ۹۶ تختخوابی امیرکبیر و ۹۶ تختخوابی دزفول در استان در حال ساخت هستند.

پناهی ​زاده در پایان به فعالیت علی ترکاشوند در طول حدود یک دهه در مدیریت تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: وی یک مدیر ساعی، تلاشگر و پاک است که در این چند ساله با تدبیر خود به خوبی توانست استان را اداره کند و با ۳۳ سال سابقه کار به افتخار بازنشستگی نایل آمد. آقای یارعلیزاده نیز از مدیران متعهد و ساعی و از خانواده تأمین اجتماعی است که امید است با مدیریت وی شاهد ارتقای خدمت​رسانی به مردم شریف خوزستان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا؛ در این مراسم همچنین محمود یارعلیزاده، مدیرکل جدید تأمین اجتماعی خوزستان در سخنانی کوتاه گفت: ظرفیت​هایی که در سازمان وجود دارد که همه فرصت هستند و با توجه به این ظرفیت‌ها تمام تلاش بر این است که با دانش علمی، تجربه عملی و عملکرد خوب و مقید بودن برای جامعه پاسخ اعتماد مسئولان را به شایستگی دهیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.