تجمع مالباختگان ۳۰۰ میلیاردی در دزفول

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جمعی از مالباختگان یک شرکت تولید ورمی کمپوست صبح یکشنبه در دزفول تجمع کردند.

به گزارش ایرنا این تجمع کنندگان که تعداد آنها ۴۰ نفر زن و مرد تخمین زده می شد ابتدا با تجمع در مقابل ساختمان دادگستری دزفول و سپس حرکت به سمت فرمانداری خواستار پرداخت مطالبات خود از این شرکت شدند.
چند تن از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند:شرکت مذکور حدود ۱۴ ماه پیش اعلام ورشکستگی کرده و مدیر عامل آن نیز در زندان بسر می برد اما تاکنون اقدامی از سوی دستگاه قضایی برای پرداخت مطالبات مال باختگان صورت نگرفته است.
به گفته دادستان عمومی و انقلاب دزفول شرکت تعاونی مهر زراعت کاران سبزآب که در زمینه تولید کود ورمی کمپوست فعالیت داشت حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از یک هزار و ۴۶۰ نفر کلاهبرداری کرده است.
احمد قهرمانی تعداد شاکیان این شرکت تعاونی را یکهزار و ۳۰۰ نفر از سراسر کشور عنوان کرد و افزود:۱۶۰ نفر از افرادی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند شناسایی نشده و علیه این شرکت شکایت نکرده اند.
وی اظهار کرد:عوامل اصلی این شرکت تعاونی دستگیر شده و پرونده آنها پس از تکمیل به شعبه ۱۰۵جزایی دزفول ارجاع شده است.
دادستان دزفول با اشاره به تلاش ۹ ماهه دستگاه قضایی برای رسیدگی به پرونده این شرکت افزود:با توجه به تعداد زیاد شکات دستگاه قضایی تلاش گسترده ای برای شناسایی و دستگیری مدیر عامل و عوامل اصلی این شرکت انجام داد.  شاکیان این پرونده در یکسال گذشته چندین بار تجمع کرده اند.
تعدادی از تجمع کنندگان که در مقابل درب ورودی ساختمان فرمانداری دزفول بست نشسته بودند سرانجام در گفت و گو با معاون عمرانی فرماندار دزفول و قول پیگیری مطالبه آنان به تجمع خود خاتمه دادند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.