استاندار از راه‌اندازی سایت نمایشگاه تولیدات درون استانی خبر داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با بیان اینکه سایت نمایشگاه تولیدات درون استانی در خوزستان راه اندازی شده است گفت: تمام شرکت‌ها و کارخانه‌ها و محصولات درون استانی در این سایت معرفی شده است.

عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در نشست کارگروه خرید داخلی استان در سالن شهید رجایی استانداری اظهار کرد: امروز باید شرایطی را ایجاد کنیم تا بتوانیم به بهبود فضای اقتصادی که از منویات مقام معظم رهبری و هدف دولت تدبیر و امید است، دست یابیم.

وی اضافه کرد: برای عملیاتی شدن امر حمایت از تولیدات داخلی در ابتدا باید محصولات ساخت استان که دارای استاندارهای لازمه هستند، را شناسایی کرده و به ادارات استان و ذیحسابان دستگاه‌های دولتی جهت معرفی، ارائه می‌شدند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: متاسفانه برخی کالاها که وارد استان می شوند توسط فروشندگان درون استانی برند کارخانه‌های داخلی استان را به آنها اضافه می‌کنند که ضربه بزرگی به تولیدات داخلی است.

مقتدایی با بیان اینکه سایت نمایشگاه تولیدات درون استانی در خوزستان راه اندازی شده است گفت: تمام شرکت‌ها و کارخانه‌ها و محصولات درون استانی در این سایت معرفی شده است.

به گفته وی، برای خرید از محصولات درون استانی می‌توان به این سایت مراجعه کنند و این امر مطمئنا می‌تواند رونق مطلوبی را به جهت ارتقای تولیدات داخلی به خوزستان تقدیم کند.

مقتدایی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال خرید خدمات فرهنگی دارند که می‌توان از درآمدی که از خرید تولیدات داخلی حاصل می‌شود برای تقویت برخی دستگاه‌های دیگر استفاده کرد.

وی در پایان عنوان کرد: برخی مسئولان با وجود تولید محصولات باکیفیت در این استان تن به خرید محصولات بی‌کیفیت دیگر استان‌ها می‌دهند که این کار سبب رکود تولیدات داخل استان شده است.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.