انتصاب در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در  احکام جداگانه‌ای سید عبدالله موسوی را به عنوان مشاور عالی و دبیر شورای مشاوران مدیرعامل شرکت، مسعود باغبان را به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و فرهاد فروتن را به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.

سید عبدالله موسوی پیش از این سمت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون (از آذرماه سال ۱۳۹۲ تاکنون)، مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲، مدیر عاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سال ۸۰ تا سال ۸۵ را بر عهده داشته است.

بیژن عالیپور اهم وظایف وی در سمت جدید را شامل تشکیل منظم جلسات شورای مشاورین و ارائه پیشنهاد در راستای تصمیم سازی در حوزه‌های مختلف فنی، تخصصی، سرمایه انسانی و ارائه راهکارهای اجرایی، بررسی و بازنگری ساختار سازمانی شرکت و ارائه پیشنهادات لازم و متناسب با ماموریت‌های محوله در راستای کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره وری و رسیدن به توان تولید حداکثری، بررسی مسائل و مشکلات تامین کالای شرکت و ارائه راهکار با استفاده از توان سازندگان داخلی، بررسی و بازنگری شیوه‌های موجود ارائه کمی و کیفی خدمات رفاهی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها، ارائه پیشنهادات لازم به منظور یافتن گلوگاه‌ها و موانع اجرایی پروژه‌های مهندسی و ساختمان با هدف تسریع در تکمیل و اجرای پروژه‌ها، بازنگری و بررسی مشکلات موجود در تحقق حداکثری برنامه‌های جاری مدیریت فنی و رسیدن به راندمان مطلوب در تولید نفت و گاز و استفاده از شیوه‌های نوین حفاری در راستای تحقق برنامه‌های سالیانه و ارائه پیشنهاد لازم به منظور استفاده بهینه و گسترش فن آوری اطلاعات و ارتباطات دانست.

همچنین در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن قدردانی از زحمات سید عبداله موسوی (مدیرعامل پیشین) مسعود باغبان که هم اکنون مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون است، به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حکمی دیگر نیز فرهاد فروتن را به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب کرد؛ فروتن از فروردین ماه امسال تاکنون سرپرستی این روابط عمومی را برعهده دارد.

عالیپور برنامه ریزی و اتخاذ سیاست‌های اطلاع رسانی مناسب و موثر، ارتقاء سطح گزارش دهی عملکرد شرکت، بهبود فرآیندها با هدف تسریع در ارائه فعالیت‌های شرکت و ارتباط موثر با ذینفعان، بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی به روز و مناسب (رسانه‌های دیداری و شنیداری مطبوعات و سایر رسانه‌ها)، ارتباط و تعامل دائمی مثبت و سازنده با اصحاب رسانه‌، بکارگیری تدابیر لازم جهت افزایش بهره وری در روابط عمومی با هدایت و نظارت مناسب، ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام به موقع و مناسب ماموریت‌های محوله، تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برقراری ارتباط مدیریت با کارکنان و توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین را از وظایف رییس روابط عمومی عنوان کرد.