اعلام محل‌های خاکسپاری شهدای گمنام در خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش​های دفاع مقدس خوزستان فهرست مشخصات و مکان خاکسپاری شهدای گمنام را در استان اعلام کرد.

سردار محمد علی​پور در گفت​وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: مکان خاکسپاری ۲۹ شهید گمنام از کاروان شهدای هشت سال دفاع مقدس که روز سه​شنبه (۲۰ مردادماه) در نقاط مختلف استان تشییع می​شوند، مشخص شده که از این تعداد ۱۲ شهید در سه نقطه اهواز به خاک سپرده می​شوند.

وی ادامه داد: دو شهید گمنام ۲۴ و ۱۸ ساله در پارک گلستان، ۲ شهید گمنام ۱۹ و ۲۴ ساله در پارک شهید سبحانی (بلوار قدس) و ۸ شهید گمنام ۱۷ تا ۲۳ ساله در پارک جزیره اهواز به خاک سپرده می​شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش​های دفاع مقدس خوزستان افزود: ۲ شهید گمنام ۲۲ و ۳۰ ساله در پارک بستان شهر بستان، ۲ شهید گمنام ۲۹ و ۱۹ ساله در پارک در حال احداث شهر رفیع، ۲ شهید گمنام ۲۳ و ۲۲ ساله در پارک شهر حمیدیه بعد از چهارراه امام خمینی(ره)، ۲ شهید گمنام ۲۵ و ۱۸ ساله در مرکز فرهنگی شهر سوسنگرد، ۲ شهید گمنام ۲۶ و ۱۹ ساله جنب بنای یادبود شهید حامد جرفی در هویزه، و ۲ شهید گمنام ۲۵ و ۱۸ ساله در پایگاه پدافند هوایی (شهر نیروی هایی امیدیه) در شهر رامشیر به خاک سپرده می​شوند.

علی​پور گفت: همچنین ۵ شهید گمنام ۱۹، ۲۷، ۲۰، ۲۴ و ۲۱ ساله نیز روبه‌روی مسجد جامع خرمشهر فردا، تشییع و به خاک سپرده می​شوند.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا سه​شنبه (۲۰ مردادماه) مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) در اهواز از ساعت ۸ صبح از محل حسینیه عاشقان ثارالله به سمت نقاط مشخص شده انجام می​شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.