تحلیلی بر نتایج نمایندگان خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال خوزستان موفق شد پرسپولیس را در اهواز شکست دهد، فولاد در مشهد مقابل پدیده متوقف شد و استقلال اهواز سیاه جامگان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش فارس، هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن نمایندگان خوزستان نیز به دیدار رقبای خود رفتند.

در همین چارچوب عصر پنجشنبه تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران به قضاوت محسن ترکی، حسین طالقانی و یعقوب سخندان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که شاگردان ویسی موفق شدند با دو گل بر میهمان خود چیره شوند.

پرسپولیس تهران با این شکست با همان تک امتیاز هفته نخست به رتبه سیزدهم جدول سقوط کرد و استقلال خوزستان با کسب این سه امتیاز به طور موقت در رتبه دهم جدول جای گرفت.

شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار بسیار خوب کار کردند و با یک بازی منطقی و دفاع خوب موفق شدند از دو گل خود حراست کنند و برنده این دیدار باشند.

به نظر می‌رسد استقلال خوزستان، فصل متفاوتی را تجریه خواهد کرد و این نوید یک فصل پر فروغ را برای فوتبال خوزستان می‌دهد، باید منتظر ماند و دید که آبی‌های اهواز در ادامه چه نتایجی را برای فوتبال خوزستان رقم خواهند زد.

استقلال خوزستان در هفته سوم این رقابت‌ها یک مصاف سخت را با همشهری خود فولاد خوزستان برگزار خواهد کرد تا اولین شهرآورد اهواز در لیگ پانزدهم رقم بخورد.

اما دیگر تیم اهوازی حاضر در این رقابت‌ها، فولاد خوزستان است که در مشهد به مصاف پدیده رفته بود، این دیدار در نهایت برنده‌ای نداشت و هر دو تیم همچون هفته نخست در پایان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

فولاد در این دیدار نشان داد همچنان با آن فولاد رؤیایی فاصله بسیاری دارد و هنوز کمی سخت است که بتوان این تیم را به عنوان مدعی معرفی کرد.

اکنون اسکوچیچ در این تفکر به سر می‌برد که چگونه فولاد را به روزهای اوج خود برساند و حقانیت تیمی را که خود و با نظارت مستقیم وی بسته شده را به موفقیت برساند تا زبان منتقدان را تا حدودی ببندد.

فولادی‌ها در هفته آینده این رقابت‌ها شهرآورد نفس‌گیر اهواز را در ورزشگاه الغدیر رو در روی استقلال خوزستان برگزار خواهند کرد، این در حالی‌ست که شاگردان ویسی با شکست پرسپولیس در اهواز، انگیزه‌های فراوانی برای شکست یک تیم قرمزپوش دیگر را خواهند داشت.

در آخرین دیدار از مصاف نمایندگان خوزستان، استقلال اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان سیاه‌جامگان بود که در نهایت، این تیم موفق شد بر حریف مشهدی خود با تک گل محمد غلامی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۰ چیره شود.

آبی‌های کهنه کار شهر اهواز با کسب این پیروزی خفیف اما با ارزش، امید بسیاری را به روزهای آینده خواهند داشت تا بتوانند خود را در وضعیت نسبتاً متناسبی قرار دهند.

استقلال اهواز با کسب این پیروزی چهار امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت، این تیم هفته آینده رقابت‌ها به انزلی سفر خواهد کرد تا رو در روی ملوان قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.