«فولاد نوین» به «فولاد خوزستان ب» تغییر نام یافت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست باشگاه فولادخوزستان از تغییر نام تیم فوتبال فولادنوین خوزستان به فولاد خوزستان ب خبر داد.

علیرضا اژدری​زاده اظهار کرد: با توجه به آیین​نامه سازمان لیگ مبنی بر این که تیم​هایی که از یک منبع مالی تغذیه می​شوند، تیم ب محسوب می‌شوند، نام تیم فولاد نوین خوزستان به فولادخوزستان ب تغییر کرد.

وی افزود: امسال تیم ما در لیگ دسته دو کشور با عنوان تیم فولاد خوزستان ب فعالیت می​کند و سعی می‌کنیم دوباره با یک برنامه‌ریزی خوب، به لیگ دسته یک صعود کنیم و در این لیگ ماندگار شویم. طبق آیین​نامه جدید نیز تیم​های ب نمی​توانند به لیگ برتر صعود کنند و نهایت فعالیت آن​ها، در لیگ دسته یک است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان افزود: در کل دنیا به این صورت است که تیم​های ب نمی​توانند به لیگ برتر صعود کنند. ما در لیگ یک بیشتر به دنبال پرورش بازیکن هستیم و مزیت باشگاه فولاد که دارای تیم ب است نسبت به باشگاه​هایی که تیم ب ندارند، این است که در طول فصل می​توانیم طی سه نوبت بازیکنان​مان را با تیم اصلی فولاد جابه‌جا کنیم.

وی گفت: خود من نیز به فدراسیون پیشنهاد دادم که برای تیم​های ب که در لیگ یک قهرمان می​شوند، پاداشی از سوی تیمی که قرار است به جای آن در لیگ برتر شرکت کند، در نظر گرفته شود و آن تیم، طبق آیین​نامه فدراسیون و نظارت آن موظف به پرداخت این پاداش باشد که با این کار، هم تشویق مالی وجود خواهد داشت و هم این که مجموعه، بی​تفاوت و بی​انگیزه نخواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.