استاندار خوزستان: بکارگیری نیروهای جوان، نوسازی افکار و توسعه‌ پایدار را به ارمغان می آورد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مقتدایی گفت: همه کسانی که حتی با قلم خود در راستای خبررسانی فعالیت می‌کنند و گامی در جهت توسعه استان بر می‌دارند بی شک جزئی از مجموعه مدیریتی استان محسوب می‌شوند.
عملیات اجرایی احداث ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با حضور استاندار خوزستان و سایر مسئولین استانی با اعتباری بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

عبدالحسن مقتدایی در حاشیه این مراسم اظهارکرد: برنامه ریزی مدون در فضایی مجهز شکل می‌گیرد و اگر صاحبان فکر و اندیشه در فضایی سرشار از آرامش فعالیت نکنند، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه افکار و ذهنیت‌های ناسالم باید از استان زدوده شود تا توسعه‌ای پایدار شکل بگیرد، افزود: در تاریخ دو گروه از انسان‌ها ماندگار شده‌اند، یا آنهایی که صاحب فکر و اندیشه بوده‌اند و یا آنانی که آثاری با سبکی جدید از خود به جای گذاشتند، پس برای خلق آثاری ماندگار چه در عرصه نرم افزاری و چه در عرصه سخت افزاری باید صاحب سبک بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حمایت از توسعه خوزستان با وجود نیروی انسانی کارآمد در ساختمانی مجهز و نه مجلل، تجهیزات مناسب و نیز در فضایی آرام صورت می‌گیرد، با ابراز خرسندنی از جدا شدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی از بدنه وزارت کشور خاطر نشان کرد: احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی از باورهای من بود و برای احیای این سازمان باید ابتدا با بکارگیری نیروهای جوان به نوسازی افکار پرداخت تا با تجریه مدیرانی با سابقه ادغام گردد و توسعه‌ای پایدار را به ارمغان آورد.

مقتدایی به تجربه کاری در شهرهای خرمشهر و آبادان در سال‌های پس از جنگ تحمیلی اشاره و خاطرنشان کرد: سازه‌های نو و ماندگار را نباید بر آثار کهنه و فرسوده بنیان نهاد و سعی ما بر این است که با تعامل و همدلی خاصی که میان مدیران وجود دارد کاری ماندگار صورت پذیرد تا همه استان از منافع آن بهره مند شوند.

استاندار خوزستان گفت: همه کسانی که حتی با قلم خود در راستای خبررسانی فعالیت می‌کنند و گامی در جهت توسعه استان بر می‌دارند بی شک جزئی از مجموعه مدیریتی استان محسوب می‌شوند.

مقتدایی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا با تعاملی سازنده همکاری لازم را به منظور اتمام این پروژه با معاونت عمرانی استانداری خوزستان داشته باشند.

به گفته احمد سیاحی، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان این ساختمان در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۹ متر مربع با زیربنایی بالغ بر ۱۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع در هفت طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال طی مدت دو سال به بهره برداری خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.