دیدار دوستانه “تیم ملی کوتوله‌ها” و “پیشکسوتان ایذه” + گزارش تصویری

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ملی کوتوله‌ها و پیشکسوتان ایذه دقایقی پیش با پیروزی چهار بر دو تیم ملی کوتوله‌ها در استادیوم تختی ایذه به پایان رسید.

در این دیدار که به‌مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم «شهرام محمدی» کارگر فداکار پتروشیمی ماهشهر انجام شد، خانواده وی نیز حضور داشتند و از آنها تجلیل شد.

هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه، داریوش فرخ‌نیا مربی تیم پیشکسوتان و منصور کاوسی خیر و حامی برگزاری این مسابقه در ابتدای مسابقه به‌صورت جداگانه با تجلیل از حرکت فداکارانه شهرام محمدی و یاد این جوان شجاع، حضور تیم ملی کوتوله‌ها را گرامی داشتند.

۸

این دیدار در دو زمان ۲۵ دقیقه‌ای برگزار شد و «نصیب زمانی» کاپیتان ایذه‌ای تیم ملی کوتوله‌ها در دو نیمه کامل برای این تیم به میدان رفت.

این دیدار با حضور پرشور مردم فوتبال‌دوست شهرستان برگزار شد و در زمان اجرای برنامه کوهیار بختیاری به‌عنوان خواننده، رحیم آورچه به‌عنوان مجری و یحیی محمودی به اجرای برنامه پرداختند.

۷

داریوش فرخ‌نیا مربی و سرپرست تیم و باشگاه پیشکسوتان شهرستان ایذه گلایه خود را از عدم حمایت ادارات شهرستان برای برگزاری این مسابقه اعلام کرد.

این دومین حرکت باشگاه پیشکسوتان ایذه بعد از انجام مسابقه با تیم پیشکسوتان منتخب فوتبال خوزستان بود.

۵

۴ ۶ ۳ ۱ ۲

IMG_3854

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.