انتقاد خبیر از مدیریت باشگاه صنعت نفت‌آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این‌که هیچ امیدواری‌ای نسبت به باشگاه نفت آبادان در زمینه خرید امتیاز فولادنوین ندارم، جدی​ترین گزینه خرید این امتیاز را استقلال اهواز عنوان کرد.

 

فرج ​الله خبیر درباره مطرح شدن مجدد نام باشگاه نفت آبادان به عنوان خریدار امتیاز تیم فولادنوین خوزستان، اظهارکرد: تا آن‌جا که می​دانم نفت آبادان اصلا تمایلی به خرید این امتیاز ندارد.

 

وی تصریح کرد: به نظر می​رسد جدی​ترین گزینه خرید امتیاز فولاد نوین، استقلال اهواز است که هنوز هم در حال ادامه مذاکرات با باشگاه فولاد نوین است که امیدوارم این گزینه به ثمر برسد و اگر به ثمر برسد ما هم کمک می​کنیم تا شرایط مناسب​تری پیدا کند.

 

خیبر در پاسخ به این سوال که آیا مطرح شدن گزینه​های بسیار به نوعی بازی سیاسی نیست؟ اظهار کرد: مطرح شدن گزینه​های متعدد ربطی به بازی سیاسی ندارد و من به این‌که کجاها متقاضی خرید این امتیاز بوده​اند، کاری ندارم و کاملا روشن بود که فولاد نوین به دلیل این‌که متعلق به شرکت فولاد خوزستان است، نمی‌توانست در لیگ برتر حضور داشته باشد و فقط یک تیم از این شرکت می​توانست در لیگ برتر باشد و بر این اساس حتما باید این امتیاز واگذار می​شد.

 

وی افزود: ما خیلی تلاش کردیم که باشگاه​های مختلف ورزشی استان را برای استفاده از امتیاز این تیم ترغیب کنیم ولی متاسفانه بنا به دلایلی از جمله محدودیت منابع مالی و عدم آمادگی باشگاه​های مختلف، در این زمینه تمایل چندانی نشان داده نشد و یا اگر هم پیگیری کردند، نتوانستند منابع مالی لازم را فراهم کنند چرا که خرید این امتیاز یک بحث است و بحث دیگر هم این است که هر باشگاهی این امتیاز را بخرد با هزینه​های قابل توجهی برای بستن تیم مواجه می​شود و آن گزینه​هایی که عقب کشیدند، به آینده کار فکر می​کردند و دیدند که از پس این موضوع بر نمی​آیند.

 

معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در مقطعی هم شهرداری اهواز جلو آمد که فکر می‌کردند می​توانند تیم​داری کنند و مانند شهرداری تبریز یا دیگر شهرداری​ها، باشگاه داشته باشند ولی بعد به هر دلیلی پشیمان شدند که اگر می​خواهید این را به پای سیاسی‌کاری آن‌ها بگذارید، من به این موضوع کاری ندارم.

 

وی افزود: باشگاه نفت مسجدسلیمان هم متقاضی خرید این امتیاز بود ولی نتوانست در این زمینه منابع مالی لازم را تامین کند. نفت آبادان هم تقریبا هیچ تمایلی به این کار نداشت و من هیچ امیدواری‌ای نسبت به باشگاه نفت آبادان در زمینه خرید این امتیاز ندارم.

 

خبیر با انتقاد از مدیریت نفت آبادان، گفت: نسبت به مدیریت این باشگاه انتقاد جدی دارم و فکر می​کنم این مدیریت، مدیریت پویا و فعالی نیست و نتوانسته است انتظارات مردم خوب آبادان و استان را برآورده کند. این تیم، یک تیم ریشه​دار و قوی است و در نقاط مختلف کشور هم هوادار دارد و این‌که این رفتار با این تیم می​شود برای من کاملا جای سوال است. من فکر می​کنم در این باشگاه، مدیریتی کاملا ضعیف حاکم است که به هیچ وجه دنبال این نیستند که برای مردم خوب آبادان افتخارآفرینی کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.