بودجه فصل آینده استقلال خوزستان ۱۴ میلیارد تومان برآورد شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: برآورد بودجه ما برای فصل آینده همچون فصل گذشته ۱۴ میلیارد تومان است و باید منتظر تصمیم مسئولان در خصوص این رقم باشیم.

جواد نعمتی‌نژا در خصوص آخرین وضعیت جذب «ادوارد فریرا» هافبک و همچنین یک مربی بدنساز برزیلی اظهار داشت: قرار بود با فریرا و مربی بدنساز برزیلی روز چهارشنبه نشست‌هایی داشته باشیم اما به دلیل جلساتی که پیش آمد مجبور شدم به تهران بیایم و این مذاکرات به روز شنبه موکول شد. بنابر این تکلیف هافبک و مربی بدنساز برزیلی پس از مذاکرات روز شنبه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادی مربی بدنساز برزیلی بالا بوده و همین موضوع توافق با وی را سخت می‌کند، گفت: به هر حال ما در فصل پیش‌رو محدودیت‌های مالی زیادی داریم و  رقم پیشنهادی مربی بدنساز برزیلی در حد توان ما نیست. اگر او با رقم پیشنهادی ما کنار بیاید به توافق می‌رسیم، در غیر این‌صورت به احتمال زیاد از یک مربی بدنساز ایرانی استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره برنامه‌های اردویی این تیم عنوان کرد: قطعاً اردوی خارجی نداریم و اردوی داخلی ما نیز در هفته پیش‌رو و احتمال فراوان از ۱۴ تیر در بروجرد یا سرعین آغاز خواهد شد.

نعمتی‌نژاد در خصوص بودجه این باشگاه برای لیگ پانزدهم گفت: برآورد بودجه ما برای فصل آینده همچون فصل گذشته ۱۴ میلیارد تومان است. البته سال گذشته میزان هزینه‌های باشگاه به این رقم نرسید و کمتر شد. به هر حال برآورد ما برای فصل جدید همان ۱۴ میلیارد است و باید ببینیم مسئولان مربوطه چه تصمیمی می‌گیرند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.