عضو شورای شهر اهواز خواستار استیضاح شهردار شد/ زمان‌پور: ماندن شهردار به شهر خسارت می زند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار فعلی اهواز باید استیضاح شود چرا که ماندن وی به شهر خسارت می‌زند، سکان شهر و شهرداری باید به دست فردی باشد که تشنه کارهای عمرانی و بزرگ باشد.

آذر زمان‌پور در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه شهردار فعلی اهواز  باید استیضاح شود چرا که ماندنشان به شهر خسارت می‌زند، اظهار داشت: سکان شهر و شهرداری باید به دست فردی باشد که علاوه بر گذراندن مدارج عالی رشته‌های مرتبط، وی تشنه کارهای عمرانی و بزرگ باشد.

وی با اشاره به منطقه زرگان به عنوان منطقه ای که نیازمند کارهای عمرانی زیادی است، افزود: شهردار تاکنون یکبار بازدید از این را منطقه نداشته و این در حالی است که روز تعطیل در قاموس شهردار نباید باشد و شهردار به عنوان متولی شهر باید از ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت به ارائه خدمات بپردازد که متأسفانه شهردارفعلی  وقت این روند کاری را ندارد.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شهردار توانایی مدیریت همه جانبه و بهینه برای شهرداری را ندارد، بیان کرد: به طور مثال در منطقه ۷ اهواز اجرای پروژه‌های عمرانی دیده نشده و گفتنی است که در منطقه زرگان وجود و تجمع زباله‌ها شهروندان را به ستوه آورده و نیز وجود فاضلاب‌های روباز و تجمع افراد ناباب از نکته‌هایی است که می‌توان در کم‌کاری شهردار نسبت به ساماندهی شهر اشاره داشت.

وی عنوان کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر با این طرح سوال موافقت کنند چرا که شهروندان با توجه به رسالتی که بر دوش ما گذاشته‌اند توقع دارند که نسبت به اداره شهر نظارت قوی و دقیق داشته باشیم.

زمان پور با بیان اینکه با استیضاح شهردار موافق هستم، گفت: شهردار باید به فردی باشد که سوابق زیادی را در شهر داری داشته باشد و در جهت اصلاح امور شهری گام بردارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.