خبیر: خوزستان از نبود منابع انسانی کارآمد رنج می برد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به پیامدهای ناشی از جنگ در این استان گفت: خوزستان از نبود منابع انسانی کارآمد رنج می برد.

به گزارش ایرنا فرج الله خبیر روز پنجشنبه در آیین معرفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در مجتمع فرهنگی، هنری شماره دو این کانون افزود: خسارات وارده به تاسیسات در زمان جنگ تحمیلی با آسیبی که به منابع انسانی کارآمد در خوزستان وارد شده قابل مقایسه نبوده و این به آسانی قابل جبران نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: کار کردن در خوزستان به دلیل از بین رفتن زیرساختهای آن در زمان جنگ سخت است و کسی که در این استان مسوولیت می پذیرد باید تلاش مضاعفی انجام دهد.

وی اظهار کرد: خوزستان دارای تنوع فرهنگی بسیاری است و از این حیث استانی نظیر آن در کشور وجود ندارد.

خبیر به سابقه مدیریتی ۲۷ ساله مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و افزود: اگر ثبات مدیریتی در همه بخشها وجود داشته باشدامور به خوبی پیش خواهد رفت.

* خوزستان نیازمند کار فرهنگی بیشتری است

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هم گفت: کار فرهنگی، کار بسیار ظریف و دقیقی است و این استان با توجه به مشکلات اجتماعی و فرهنگی پس از جنگ تحمیلی نیازمند کار فرهنگی بیشتری است.

غلامرضا شنبدی با بیان این که در توسعه اقتصادی باید توسعه فرهنگی هم باشد افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کار اقتصادی بدون توسعه فرهنگی به نتیجه نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۴۲ زمینه فرهنگی، ادبی، فرهنگی و هنری فعالیت دارد و از آنجایی که سازمان ها اعتبار فرهنگی دارند نیازمند همکاری آنها هستیم.

شنبدی گفت: کانون کار فرهنگی می کند و به هیچ عنوان با سیاست عجین نیست و تلاش می شود تفکرات و دیدگاه های مشخص وارد این حوزه نشود.

در این آیین که با حضور معاون فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار شد از تلاش های عبدالنبی شاکریان تقدیر شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.