استاندار خوزستان با استعفای مدیرکل سیاسی موافقت کرد/جایگزین به زودی معرفی می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل انتخابات و سیاسی استانداری خوزستان گفت: استاندار خوزستان با وجود عدم تمایل در اخرین لحظات فرصت قانونی، با استعفایم موافقت کرد و به نظر می‌رسد به زودی گزینه جایگزین نهایی و معرفی شود.

محسن اورکی با اشاره به پذیرفتن استعفایش از سوی استاندار خوزستان، اظهار کرد: با توکل به خدا و درخواست برخی از دلسوزان استان تصمیم گرفتم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنم و در همین راستا استعفای خود را آماده و تا آخرین روز مهلت قانونی تقدیم استاندار کردم.

وی افزود: با درایت و توجهی که استاندار داشته و با وجود عدم تمایل به رفتنم، استعفایم امروز از سوی وی پذیرفته و از سمت اداری مدیرکل انتخابات و سیاسی استانداری خارج شدم.

مدیرکل انتخابات و سیاسی استانداری خوزستان در پاسخ به این سئوال که آیا گزینه جایگزین شما تا به امروز مطرح و تعیین شده است، گفت: با توجه به حجم کار و حساسیت این اداره کل گزینه‌هایی مدنظر استاندار قرار دارد.

اورکی در ادامه تصریح کرد: امور این اداره کل، روزانه باید رسیدگی و اجرایی شود و در صورت خالی بودن این سمت، کارها عقب می‌افتد و با توجه به دقت‌نظری که از استاندار سراغ دارم این جایگزینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقویم اجرایی انتخابات، گزینه اصلی جایگزین به زودی معرفی می‌شود و البته موارد مطرح شده در رسانه‌ها تا به این ساعت در حد حدس و گمانه بوده‌ است.

مدیرکل انتخابات و سیاسی استانداری خوزستان در پایان، با تقدیر و تشکر از همراهی تمام مدت اصحاب رسانه در انعکاس اخبار این حوزه و سایر حوزه‌های اجرایی استانداری گفت: مطبوعات و فضای مجازی باید به‌گونه‌ای تلاش کنند که در فصل انتخابات، فضایی آرام توام با روشنگری و رقابتی سالم در سطح استان حکمفرما شود.

‌محسن اورکی در کارنامه کاری خود، چهار سال فرمانداری باغملک، دو سال فرمانداری بهبهان، نفر سوم انتخابات هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه باغملک و ایذه، به مدت دو سال مشاور اجرایی استاندار خوزستان، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات و امور شوراهای استان، به‌عنوان کارشناس در استانداری و مسئول امور شوراهای استان و در نهایت مدیرکل انتخابات و سیاسی استانداری را به ثبت رسانده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.