اکران «رستاخیز» هم‌زمان با عید سعید فطر در خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کارگردان فیلم رستاخیز گفت: شرکت‌های صنعتی در خوزستان باید سهم مطالبات فرهنگی و اجتماعی را به مردم این استان پرداخت کنند.

نشست ویژه کارگردان فیلم رستاخیز امروز با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

احمدرضا درویش در این نشست با بیان اینکه ملت ایران بدهکار خوزستانی‌ها است، اظهار داشت: نقش مهم مردم خوزستان در دوران‌های مختلف برای عزتمندی ایران اسلامی غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه ما باید این را قبول کنیم که امام حسین(ع) به ما نیازی ندارد، گفت: ساخت آثار هنری درباره اهل بیت(ع) و اولیای خداوند نشانه‌از ارادت هنر به ائمه اطهار(ع) است.

کارگردان فیلم رستاخیز عنوان کرد: ساخت فیلم رستاخیز برای ارادت به ائمه اطهار(ع) انجام شد و این فیلم بخش کوچکی از ظرفیت سینمایی کشور است.

وی افزود: واقعه کربلا هویت شیعیان است و سعی ما بر این بود که فیلمی با این مضمون در ایران ساختاه شود که البته این فیلم محصول تلاش ۳۰ ساله مسئولان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی است.

درویش با اشاره به بهره‌مندی کشور از منابع نفت و گاز در خوزستان و آلودگی صنایع در این استان بیان کرد: شرکت‌های صنعتی در خوزستان باید سهم مطالبات فرهنگی و اجتماعی را به مردم این استان پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه فیلم رستاخیز هم‌زمان با عید سعید فطر در شهرهای مختلف استان خوزستان اکران می‌شود، اظهار داشت: این فیلم با هزینه‌های شخصی ساخته شده و تمامی هزینه‌های این طرح به آسانی و به برکت نام امام حسین(ع) تأمین شد.

کارگردان فیلم رستاخیز افزود: منابع مالی این طرح را شیعیان خارج از کشور تأمین کردند و اکثریت شرکا در ساخت این فیلم عرب زبان هستند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.