اسکوچیچ هم نمی داند در فولاد چه می گذرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دراگان اسکوچیچ طی هفته‌های گذشته شرایط خاصی را تجربه می‌کند؛ از تمدید قرارداد با فولاد تا پیشنهاد باشگاه استقلال و تغییرات در هیات مدیره فولاد.

به گزارش “ورزش سه”، دراگان اسکوچیچ که این روزها در تعطیلات و کشور اسپانیا به سر می‌برد در گفتگویی با خبرنگار ما درباره شرایط آینده کاری‌اش در ایران صحبت کرد. سرمربی فولاد درباره قراردادش با فولادی‌ها گفت: تاکنون مانند مربی حرفه‌ای صد در صد به قراردادی که با فولاد بستم پایبند بودم و احترام گذاشته‌ام اما صادقانه بگویم که نمی‌دانم در باشگاه چه می‌گذرد.

وی ادامه داد: قبل از خروجم از ایران یک لیست ۵ نفره در اختیار باشگاه قرار دادم که متاسفانه تا به امروز هیچ اقدامی برای جذب بازیکنان موردنیاز صورت نگرفته است. اگر در فولاد ماندم و خواستار ادامه همکاری با این تیم شدم به دلیل میل به قهرمانی بوده و البته قهرمانی به ابزارهایی نیاز دارد و من کاملا این روزها نگرانم.

اسکوچیچ درباره بازگشتش به ایران گفت: سه شنبه هفته آینده به ایران بازمی‌گردم و جلسه‌ای با مسوولان فولاد برگزار خواهم کرد و امیدوارم آنها نیز مانند من به موفقیت فولاد مصمم باشند. سرمربی فولاد که قراردادی دو ساله با این تیم به امضا رسانده در ادامه درباره مذاکرات باشگاه استقلال با او اعلام کرد: در مورد استقلال هم باید بگویم مسوولان باشگاه استقلال با مدیربرنامه‌هایم در ایران تماس گرفته‌اند و آنها نیز طبیعتا با توجه به اینکه متوجه شده‌اند قرارداد دارم مذاکرات خود را متوقف کرده‌اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.