خوزستان مقام سوم مسابقات دو و میدانی معلولان کشور را به خود اختصاص داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان خوزستان در رقابت​های قهرمانی کشور با عنوان بزرگداشت “محمدصادق مهریار“ جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

این مسابقات از هشتم تا یازدهم خردادماه در تهران برگزار شد که ورزشکاران استان در بخش پرتاب‌های دیسک، وزنه و نیزه آقایان و بانوان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی این رقابت​ها تیم خوزستان با ۴۶ امتیاز پس از تیم​های زنجان و اصفهان به عنوان سومی دست پیدا کرد.

در بخش انفرادی آقایان، علیرضا محمدی‌بسحاق و آرش سلطانی به ترتیب در کلاس‌های F52  و F54 پرتاب دیسک قهرمان و نایب‌قهرمان شدند، جواد حردانی و علی امیدی به ترتیب در کلاس​های F44 و F38​ پرتاب نیزه به قهرمانی رسیدند و احمد مرادی در کلاس F57 همین ماده در جایگاه سوم قرار گرفت و صادق بیت​سیاح در کلاس F41 پرتاب وزنه در جایگاه نخست ایستاد و یوسف نیسی در کلاس CP35 همین ماده چهارم شد.

در بخش بانوان این مسابقات هم مهناز امینی و زهرا کیانی‌هفت‌لنگ به ترتیب در کلاس‌های  F53و F57 پرتاب وزنه به قهرمانی رسیدند، هاشمیه متقیان در کلاس F55 پرتاب دیسک در جایگاه نخست قرار گرفت و فریبا داوودی، شهلا حبیبی و الهام صالحی به ترتیب در کلاس​های F56، F54 و F53 پرتاب نیزه در مکان‌های  اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.