عالیپور پلمپ و توقف فعالیت شرکت نفت در هورالعظیم با شکایت مقتدایی را تکذیب کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  اردیبهشت ماه سال جاری خبری روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت مبنی اینکه در پی شکایت استاندار خوزستان، نیروی انتظامی میدان نفتی مشترک ایران و عراق «یاران شمالی» را پلمپ و از ادامه فعالیت در این میدان جلوگیری گردید.

از آنجا خشک شدن تالاب هورالعظیم یکی از دلایل اصلی هجوم گرد و غبار و ریزگردها به خوزستان است، این واکنش و اقدام استاندار به سرعت در در بین اقشار مختلف مردم منتشر و آن را تصمیمی شجاعانه از سوی استاندار و مسئولین خوزستان در پی احقاق حقوق زیست محیطی خود قلمداد کردند.

عالیپور پلمپ و توقف فعالیت شرکت نفت در هورالعظیم با شکایت مقتدایی را تکذیب کرد/ اقدام شجاعانه ای در کار نبوده؟!

اما در اظهاراتی بیژن عالیپور، مشاور عبدالحسن مقتدایی در امور طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گفت و گو با یک پایگاه خبری اظهار داشت: پلمپ ماشین آلات شرکت یاران جنوب را تکذیب می کنم. آقای استاندار نیز این مساله را تکذیب کرده است . آقای لاهیجان زاده نیز چنین نظری ندارند، شرکت یاران شمال با رعایت مسائل زیست محیطی کار خود را انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز ادامه داد : طبق این جلسه مدیر عامل شرکت نفت به منطقه مذکور رفت تا تمام مسائل زیست محیطی را بررسی کند تا هم نفت استخراج شود و هم محیط زیست تالاب هورالعظیم حفظ شود.

خوزنیوز/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.