مقتدایی: اعتبار ۲۰میلیارد تومانی برای مقابله با ریزگردها ابلاغ شده است / آبگیری تالاب هور العظیم هم در حال انجام است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص  پلمب کردن شرکت نفتی در هورالعظیم گفت:قاطعیت را نشان دادیم ما به حرفی که می زنیم عمل می کنیم.
وی ادامه داد:مسائل محیط زیستی جزو اعتقادات ما بوده است در قانون هم مورد توجه قرار گرفته ، تا آنجا که مقام معظم رهبری در این موضوع وارد شدند و به صراحت نظر داده اند.
استاندار گفت: وزیرنفت اعلام کرده است که استخراج نفت را به قیمت تخریب محیط زیست انجام نخواهیم داد از طرفی هور جزو مصوبات دولت بوده است که آبگیری شود یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب آب برای آن در نظر گرفته شده است.
وی افزود:هرکس می خواهد در هور کار کند باید حقوق مردم را رعایت کند که محیط زیست ،بخشی از این حق است.
مقتدایی عنوان داشت:در جلساتی که برگزار کرده ایم شرکت های نفتی در خصوص مسائل زیست محیطی، متعهد شده اند اگر هر لحظه این مسائل را رعایت نکردند طبق قانون با آنها برخورد خواهیم کرد.
استاندار در خصوص آخرین وضعیت مبارزه با ریزگردها هم گفت:یک اعتبار ۲۰ میلیاردتومانی ابلاغ کرده اند مواردی هم که توسط وزیر کشور احصا شده است به دستگاه ها ابلاغ شده است.
 وی اضافه کرد:همه متعهد هستند تا به وظایف خود عمل کنند برای مالچ پاشی در حال برنامه ریزی هستند آبگیری تالاب هور العظیم هم در حال انجام است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.