از مصیبتهای هشت ساله تعجب نکردم، از لیست کارگزاران خوزستان حیرت کردم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سید کریم سعیدی شهردار بستان در نامه ای اعتراض آمیز خطاب به معاون کرباسچی در حزب کارگزاران سازندگی، اعتراض خود را نسبت به لیست جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران خوزستان اعلام کرد.
به گزارش عصر جنوب متن این پیام بدین شرح است:
جناب آقای نمازی
معاونت محترم امور استانهای حزب کارگزاران سازندگی ایران اسلامی
باسلام
اینجانب سید کریم سعیدی شهردار بستان و چذابه هستم. تحصیلاتم دکترای عمران است و حدود بیست سال سابقه کار اجرایی و فعالیت سیاسی دارم. از سال ۱۳۷۴ که دفتر حزب کارگزاران سازندگی ایران اسلامی شاخه خوزستان توسط دکتر هدایت اله شاهینی در اهواز پایه گذاری شد من نیز همراه و کادر این حزب شدم هرچند که دانش آموزی کم سن و سال بودم!
جناب آقای نمازی
آن زمان من برای حزب کارگزاران در انتخاباتهای مختلف پوستر میچسباندم. سالها گذشت و گذشت تا در سال ١٣٨۶ که در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در لیست ۱۵۹ نفره کشوری مورد تایید و حمایت حزب کارگزاران سازندگی از حوزه انتخابیه اهواز کاندیدا شدم و در آن برهه حدود ده هزار رای کسب کردم.
در دوره ۸ ساله دولت مهرورز جناب احمدی نژاد نیز مورد انواع هجمه های مختلف قرار گرفتم و از هر نظری که فکر کنید مورد بایکوت شدید قرار داده شدم ولی روی اعتقاد سیاسی خود پافشاری کردم و دست از حزب کارگزاران برنداشتم. تا پس از رای مردم به دکتر روحانی و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با رای اکثریت اعضای محترم شورای شهر بستان و چذابه به شهرداری این شهر انتخاب شدم.
جناب آقای نمازی بنده از اتقاقاتی که طی آن هشت سال برایم رخ داد تعجب زیادی نکردم اما حیرت کردم وقتی لیست نهایی اعضای شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران در استان خوزستان را دیدم!
و حیرتم زمانی بیشتر شد که متوجه شدم عده ای عضو این شورا شده اند که هیچ سابقه سیاسی و اصلاح طلبی نداشته و ابن الوقت به تناسب شرایط و آب و هوا غالب تغییر خط و مسیر داده اند و بعضا کسانی در این ترکیب قرار گرفته اند که نخبگان و فعالین سیاسی استان حتی برای یکبار نیز نامشان را نشنیده اند!
و تاسف بارتر اینکه پس از انتشار آن لیست و سپس برگزاری یک انتخابات فرمالیته و انتخاب دبیراول و رئیس و نائب رئیس حزب نوعی قوم گرایی صرف سنتی وایلیاتی در چیدمان آن شورای مرکزی و بعد از آن در هیات رئیسه بشدت مشهود است که باعث زیر سال رفتن کل نام کارگزاران و حتی وجهه بزرگان این حزب که مورد احترام مردم استان خوزستان هستند شده که جدا تاثرآور است.
لذا با توجه به اینکه ظاهرا جنابعالی مسئول مستقیم نهایی کردن آن لیست و سپس خواستار برگزاری سریع السیر آن انتخابات جالب بوده اید از آن مقام محترم درخواست بازنگری کلی در این موضوع در اسرع وقت تا قبل از آنکه بیشتر به اعتبار این حزب خدشه و آسیب وارد شود،هستم.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.