استاندار خوزستان: مردم مطمئن باشند که از رأی​هایشان صیانت می​شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در شورای اداری استان اظهار کرد: تاکنون طرح​های زیادی در استان اجرا شده اما هیچ​کدام به میزان طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اهمیت نداشته است چرا که این طرح هم از نظر گستردگی و هم از نظر سهم اشتغالی که برای استان دارد،​ مهم است.

وی با تأکید بر لزوم ساخت مستند طرح ۵۰۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری، تصریح کرد: باید به دلیل اهمیت بالای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در اقتصاد استان، مستندی از اجرا تا روند فعلی طرح، تهیه و تمام مراحل کار آن در مستند لحاظ شود.

وی افزود: با وجود کاهش اعتبارات عمرانی در کشور و استان، حجم و میزان اعتبارات جدید جزو افتخارات استان به شمار می‌رود و بدون شک نقش اساسی را در توسعه استان خواهد داشت.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: باید ستاد ارتحال امام (ره) در استان تشکیل شود تا این موضوع پررنگ​تر شود، همچنین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول مراسم‌های خوبی را باید برگزار کنیم که در خور مقام این دو شهر باشد.

مقتدایی با اشاره به مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: ستاد انتخابات تشکیل شده و شرایط طوری فراهم شده که مردم احساس دلگرمی و همراهی کنند، مردم مطمئن باشند که از رأی​هایشان صیانت می​شود.

وی در پایان گفت: فرمانداران و هیات نظارت باید نهایت دقت را در انتخابات داشته باشند تا حقوق مردم و کاندیداها حفظ شود و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شبهه، امکانات دولتی نیز نباید در مسیر انتخابات به​کار گرفته شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.