دکتر خدادادی: با برنامه ریزی میتوان جوانان را برای مدیریت های مختلف به کار گرفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دکتر خدادادی تأکید کرد: بیش از ۵۰ هزار عضو جوان عضو جمعیت هلال بوده و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز نیروی داوطلب این جمعیت هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با برنامه ریزی های صحیح می توانیم جوانان را برای مدیریت های مختلف به کار بگیریم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکترعلی خدادادی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از کارکنان و اعضای برتر جمعیت هلال احمر خوزستان در سینما هلال اهواز اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان در ۵ حوزه مختلف فعالیت می​کند و با وجود بیش از ۲ میلیون ۸۰۰ هزار جوان در استان، چنانچه ظرفیت سازی مناسبی برای این قشر صورت گیرد، بی​شک در کلیه حوزه​ها نقش آفرینی می​کنند و هلال احمر قابلیت و توانایی دارد که این ظرفیت را برای جوانان استان ایجاد کند.

وی با بیان این‌که توسعه بدون جوانان پرانرژی و متعهد امکان​پذیر نیست، افزود: استان خوزستان با شرایط ویژه اقلیمی، در معرض تهدیدهای جدی است که می​توانیم با ارایه آموزش​های مناسب، زمینه مقابله با این تهدیدها را فراهم کنیم و غبار محرومیت را که در بطن​های پنهان استان وجود دارد، بزداییم و برای این کار دست یاری به مسئولان دراز می​کنیم.

دکتر خدادادی تأکید کرد: بیش از ۵۰ هزار عضو جوان عضو جمعیت هلال بوده و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز نیروی داوطلب این جمعیت هستند.

وی بیان کرد: با توجه به هفته هلال احمر بنا را بر این گذاشته ایم که از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر که در ایام نوروز در خدمت رسانی به راهیان نور فعالیت های شایانی داشتند، تجلیل و تقدیر کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از پتانسیل های ویژه ای که در استان خوزستان وجود دارد وجود بیش از دو میلیون جوان است که اگر ظرفیت سازی مناسب شود، قطعاً همانطور که استاندار محترم بر حضور جوانان در تمامی عرصه های اجتماعی تأکید کرده است، می توانند در تمامی عرصه ها با آموزش های لازم وارد شده و با آسیب های اجتماعی مقابله کنند.

در این مراسم ضمن اینکه جمیعت هلال احمر روپوش ویژه اعضای داوطلب هلال احمر به استاندار خوزستان اهدا کرد، از کارت شناسایی اعضای داوطلبی به نام عبدالحسین مقتدایی رونمایی شد و استاندار به طور رسما عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.