احداث مجموعه ورزشی برای اعضای کانون بازنشستگان فرهنگی در خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان و بازنشستگان آموزش و پرورش در محل تالار فردوسی این شهرستان، اظهار کرد: نگاه ما به آموزش و پرورش استفاده از همه امکانات و تجارب است و برای تحول جامعه آموزش و پرورش همه مدیران این حوزه در جلسات شورای آموزش و پرورش حضور دارند.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از ایده‌های کانون بازنشستگان که از مجموعه‌های پرافتخار است، بهره‌مند شویم و در همین رابطه پیشنهاداتی در زمینه ایجاد مجموعه ورزشی برای اعضای کانون بازنشستگان ارائه شده که استانداری اعتبار مورد نیاز آن را تأمین خواهد کرد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های استانداری، اجرای طرح استفاده از رنگ‌های شاد و دلنشین بوده که نیازمند همکاری همه بخش‌ها به‌ویژه فرهنگیان است.

وی ادامه داد: اگر معلمی از تلاش خود در تدریس کم کند این خدشه وارد کردن به شأن و ارزشی است که همه به آن مفتخر هستیم و اگر مراقبت نکرده و در این‌باره تعلل کنیم، شأن جامعه فرهنگی هم مخدوش می‌شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه از وظایف دولت پرداختن و رسیدگی به بحث معیشت فرهنگیان است، افزود: در هفته جاری مراسم تقدیر از ۴۲ معلم نمونه استانی و دو معلم نمونه کشوری برگزار شد و مقرر شده معلمان نمونه کشوری خدمت مقام معظم رهبری برسند که این از افتخارات است.

مقتدایی در پایان بیان کرد: سال ‌گذشته بسیاری از معلمان تجلیل شدند و ابتکاری که برای برگزاری مراسم امسال مد نظر قرار گرفت برگزاری مراسمی بود که همه مجموعه شاغل در آموزش و پرورش را در بربگیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.