جمال درویش: جشنواره سلام امسال به صورت رایگان برگزار می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مشاور استاندار خوزستان گفت: جشنواره سلام امسال با شعار «روابط عمومی محور همدلی و همزبانی است» به صورت رایگان برگزار می شود.

جمال درویش اظهار کرد: امسال توسط روابط عمومی استانداری خوزستان و با مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز، برای دومین سال پیاپی جشنواره سلام با حضور کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار مطهری دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان تصریح کرد: یکی از ویژگی های جشنواره امسال این است که با همکاری سازمان ها و نهادهای دولتی استان برگزار شده و حضور افراد در دو کارگاه آموزشی این جشنواره رایگان است.

درویش در ارتباط با شعار این جشنواره گفت: شعار این جشنواره امسال «روابط عمومی محور همدلی و همزبانی است» بوده و به مدت یک روز برگزار می شود.

مشاور استاندار خوزستان عنوان کرد: تقدیر از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی را در این جشنواره خواهیم داشت. اخلاق حرفه ای در رسانه و روابط عمومی، آداب ملاقات های رسمی و بین المللی و تشریفات نیز عنوان دو کارگاه آموزشی جشنواره است.

به گزارش خبرنگار مهر، گواهینامه حضور برای شرکت کنندگان صادر می شود.

مهر/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.