استاندار خوزستان خبر داد: آغاز به کار انتخابات با دستور وزیر کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در هم‌اندیشی فرمانداران و بخشداران خوزستان در راستای اجرای سیاست‌های دولت که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید در یک محیط اخوت و برادری وظایف خود را در چارچوب قانون و با رعایت حرمت‌ها انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه در زمان برگزاری انتخابات باید مباحثی که ممکن است به بحران تبدیل شود را کنترل کنیم، افزود: این استان برای بحث انتخابات حساسیت‌های خودش را دارد، در برگزاری انتخابات نباید جهت دار بوده و یا اینکه جانبداری کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان باید حرکت و سازندگی را به دنبال داشته باشد و عظیم و بی‌سر و صدا کار کرد در غیر اینصورت نمی‌توان آن چنان که انتظار می‌رود کارها را پیش برد.

مقتدایی با بیان اینکه آغاز به کار انتخابات با دستور وزیر کشور انجام شده است، گفت: حساسیت در خوزستان به دلیل تنوع قومی بالا بوده و بنابراین باید به برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرا مردم بیشتر توجه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که پای صندوق‌های رای می‌ایستند باید امانتدار باشند خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون باید در خصوص تعیین این افراد تصمیم‌گیری و انسان‌های عادل را انتخاب کرده تا مواردی که موجب آلودگی می‌شوند را شناسایی کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در انتخابات فعلی، روش سنتی حاکم بوده و این گونه نیست که احزاب یک نفر را به عنوان کاندید انتخاب کنند، اگر بخواهیم اتفاق خوبی روی دهد باید کمک همدیگر حمایت دولت را بیشتر کنیم.

مقتدایی در پایان بیان کرد: ما وظیفه‌ای جز صیانت آرا مردم نداریم و یکی از مواردی که باید به آن توجه شود این است که افراد صاحب‌نظر باید به برگزاری انتخابات سالم‌تر کمک کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.