مجوز ۲۰۰ “سازمان مردم نهاد” دیگر در خوزستان صادر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مجوز تاسیس۲۰۰ سازمان مردم نهاد پارسال در خوزستان صادر شد تا کمک بیشتری به ارگان ها و سازمان ها و مردم باشند.

فرج الله خبیر اظهار کرد: هم اکنون ۱۲۰ سازمان مردم نهاد دربخش های مختلف در خوزستان در حال فعالیت هستند که با افزایش این نهادها درتلاش هستیم که مشارکت مردم در بسیاری از فعالیت ها را افزایش دهیم.

وی گفت: با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی مجوز تاسیس ۲۰۰سازمان مردم نهاد در خوزستان صادر شده که تعدادی زیادی از این سازمان ها به ثبت رسیده است.

خبیر افزود: تعدادی دیگر از این سازمان ها در حال استعلام گرفتن هستند و در آینده ای نزدیک بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در خوزستان مشغول به فعالیت می شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: این رشد نباید کمی باشد و باید به کیفیت سازمان های مردم نهاد نیز توجه داشت، به همین منظور دوره های آموزش ویژه ای برای این سازمان ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: باید ارتباط بین ارگان های در ارتباط با سازمان های مردم نهاد مربوطه تقویت شود و همکاری بیشتری داشته باشند.

خبیر با اشاره به نیاز برخی ارگان ها به داشتن سازمان های مردم نهاد گفت: در حوزه میراث فرهنگی به سازمان های مردم نهاد نیاز بیشتری است تا کارهای موثرتر و ارزشمندتری در این حوزه حساس در سطح خوزستان انجام شود.

وی افزود: در حوزه محیط زیست گام موثری برداشته شده و سازمان های مردم نهاد در این حوزه تقویت شده اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.