مقتدایی: سازمان‌ها و ارگان‌ها مؤظف شده اند از کالاهای درون استانی استفاده کنند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در نشست امضای تفاهم‌نامه بین استاندار خوزستان و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه منطقه ویژه نفت و گاز در استان باید ارتباط زیادی با محیط و مردم ایجاد کند، اظهار داشت: ۶۵ درصد فعالیت‌ها در استان وابسته به نفت است که بومی‌سازی این صنعت در هر چه بیشتر شدن سرمایه‌گذاری و اشتغال در این حوزه موثر است.

وی اضافه کرد: از یک سال پیش مقرر شده از کالاها و محصولات تولید داخل استان استفاده شود و سازمان‌ها و ارگان‌ها مؤظف شده از کالاهای درون استانی استفاده کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این اقدام باعث می‌شود تا چرخه تولید در تمام زمینه‌ها و بخش‌ها به خوبی در حرکت باشد و نیاز است دستگاه‌های اجرایی استان همکاری‌های لازم را برقرار کنند.

مقتدایی با بیان اینکه مراکز علمی باید ارتباط بیشتری با محیط اطراف خود و مردم داشته باشند، گفت: صنعت نفت و مردم باید تعامل سازنده داشته باشند تا مردم از وجود صنعت نفت در استان استفاده مفید ببرند و ضرر و زیانی را از سوی این صنعت متحمل نشوند.

استاندار خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: خوزستان می‌تواند در تولید کالا و ابزار مربوط به صنعت نفت، حفاری و گاز در استان نقش بزرگی را ایفا کند و در ساخت دکل‌های حفاری جایگاه مناسبی دست یابیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.