استاندار خوزستان: تغییر مدیران خوزستان با توجه به برگزاری انتخابات حساس‌تر است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: تغییر برخی مدیران اجرایی خوزستان با توجه به برگزاری انتخابات حساس‌تر است.

عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در سفر به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان استانی در این مناطق، اجرای طرح توسعه پایدار است که این طرح در ۱۲ شهرستان عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار و رونق همه جانبه استان به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته طی سال جاری با قوت بیشتری اجرا می‌شود افزود: سال گذشته نیز چند تفاهمنامه با دستگاه‌های ملی امضا شد که وزارت راه و شهرسازی شامل بخش‌های ریلی، هوایی و جاده‌ای از این موارد است.

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: پیشنهادهایی در ارتباط با برخی موارد برای تغییر برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.

مقتدایی عنوان کرد: به دلیل اینکه امسال انتخابات مجلس برگزار می‌شود، لازم است این تغییر به گونه‌ای باشد که هم مردم، تحول را احساس کنند و در مجموع به روند خدمت به شهروندان خدشه‌ای وارد نشود.

وی همچنین از گسترش شهرک‌های کشاوری در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح از امکانات شهرستان‌های همجوار استفاده می‌شود.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: در همین راستا ۱۵ منطقه هدف مشخص شده و تلاش می‌کنیم، حداقل پنج شهرک طی سال جاری عملیاتی شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.